Síť občerstvení Fresh Corner slaví 10 let, společnost MOL spouští kampaň s influencery

Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner společnosti MOL letos slaví deset let. Výročí doprovází rozsáhlá kampaň, která odstartovala v září. Zapojení influenceři coby Fresh Hunters budou přímo na pobočkách plnit zábavné výzvy. Zákazníci se pak mohou těšit na soutěž o zážitkové poukazy i na slevové kupony v aplikaci MOL Move. Od svého spuštění v roce 2015 se Fresh Corner vypracoval v jednu z nejvýznamnějších maloobchodních sítí svého druhu v Evropě. Aktuálně zahrnuje více než 1 300 poboček v devíti zemích, z toho 254 v České republice.

„Deset let Fresh Corneru je pro MOL významným milníkem, který představuje speciální podzimní kampaň. Ta připomíná, jak se během uplynulé dekády měnil náš každodenní život. Co ale zůstává, je potřeba na chvíli zpomalit, nadechnout se a dopřát si něco dobrého. Fresh Corner je už deset let jistotou na cestách,“ komentuje Mikuláš Duda, manažer korporátní komunikace společnosti MOL.

Fresh Corner slaví s influencery i se zákazníky

K výročí poběží speciální televizní spot i kampaň na sociálních sítích. Společnost MOL ve spolupráci s agenturou WMC Grey a mediální agenturou Dentsu zapojila šest známých tváří z řad influencerů, moderátorů, herců i zpěváků. Zapojené celebrity budou v kampani vystupovat jako tzv. Fresh Hunters a na pobočkách Fresh Corner budou jeden po druhém postupně plnit zábavné výzvy spojené se sortimentem a prostředím řetězce. Sérii videí odstartuje moderátor Martin Vévoda, který zároveň představí koncept celé kampaně, na konci videa pak nanominuje následujícího Fresh Huntera. Známé tváře jako je zpěvák Sebastian, moderátor Jakub Kotek alias Koťák či herečka Natálie Halouzková si pak skrze Reels na Instagramu předávají pomyslnou štafetu a plní zábavné výzvy.

Zákazníci MOL Česká republika mohou v průběhu září a října využívat speciálních slevových kuponů a nabídek na sortiment v rámci věrnostního programu MOL Move. Každým nákupem v síti Fresh Corner se zároveň zapojují do slosování o pět zážitkových voucherů v celkové hodnotě 125 000 korun.

Kampaň vyvrcholí 10. října narozeninovým eventem na pobočce čerpací stanice MOL v pražských Vršovicích.  Součástí programu bude koncert zpěváka Sebastiana, který patří mezi hlavní tváře kampaně.

Z D1 až do centra Prahy

Otevření první pobočky před 10 lety zahájilo novou éru občerstvení na cestách. První český Fresh Corner se otevřel 23. července 2015 ve Vyškově na dálnici D1 ve směru na Brno. Od té doby se síť neustále rozrůstá a rozšiřuje svou nabídku. Kromě klasického občerstvení dnes 21 poboček nabízí i teplá minutková jídla. V roce 2024 MOL Česká republika na svých stanicích prodala více než 12 a půl milionů šálků kávy a 5 milionů hot dogů. V rámci letošních oslav desátého výročí Fresh Corner společnost nově zařadila sortiment studených káv.

MOL Česká republika, s. r. o.

S 298 čerpacími stanicemi je dnes druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu. www.molcesko.cz.

You may also like...