AURES Holdings už ve svých autocentrech obsloužil tři miliony zákazníků
Síť autocenter AAA AUTO, Mototechna, AUTO Diskont a Driverama, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu 3 milionů zákazníků, které za 31 let na trhu obsloužila dohromady na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje téměř 60 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu. Jen letos skupina vykoupí přes 90 000 vozů a stejný počet prodá.
„Jsem ráda, že se počet zákazníků s pozitivní zkušeností s nákupem nebo prodejem v rámci skupiny AURES Holdings stále rychleji zvyšuje. Přispívá k tomu několik faktorů, na kterých usilovně pracujeme – zvyšování počtu autocenter, rozšiřování jejich kapacity, zvyšování kvality výkupního a prodejního procesu. To vše vede ke stále pozitivnějšímu zákaznickému zážitku, což se projevuje jak v rámci výše našeho Net Promoter Score, které měříme jako jediní ve svém oboru, tak v narůstajícím množství pozitivních recenzí v internetových vyhledávačích Google a Seznam,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva skupiny AURES Holdings, která provozuje mezinárodní síť autocenter AAA AUTO Mototechna, AUTO Diskont a Driverama.
Ke kontinuálnímu zvyšování počtu zobchodovaných vozů, který v rámci celé skupiny za sedm měsíců rok k roku vzrostl o 8 %, podle ní vede několik faktorů. „Je to jistě rozšiřování naší pobočkové sítě a zvedání kapacity stávajících autocenter, ale také expanze v nových sektorech. Tam zaznamenáváme nejvyšší růst v oblasti obchodu se zánovními vozy. V České republice tvoří tento segment již pětinu našich prodejů, rychle rosteme i na Slovensku a v Polsku. K novým skupinám zákazníků se dostáváme i díky značce Driverama nebo prostřednictvím autopůjčovny Mototechna Drive,“ vysvětlila Karolína Topolová.
V roce 2023 skupina otevřela novou pobočku AAA AUTO v Ústí nad Labem v České republice a minulý týden v polském Krakově. V loňském roce k růstu počtu zákazníků přispěla i nová pobočka v polském Gdaňsku.
Kromě expanze pobočkové sítě a inovací vidí skupina další prostor k růstu prodejů také v posílení obchodování s vozy s alternativními pohony, zejména elektromobily a hybridy. „Proto také na pobočkách postupně instalujeme dobíjecí infrastrukturu, vytvořili jsme specializovaný tým pro podporu elektromobility a budujeme fotovoltaické elektrárny. Na našich webových stránkách u elektromobilů z naší nabídky uvádíme podrobné informace o stavu jejich baterie a také nákladech na provoz. Máme k dispozici špičkové diagnostické nástroje, které nám umožňují stav elektromobilů zhodnotit na zcela profesionální úrovni tak, aby zákazník měl jistotu bezpečné koupě,“ dodala Karolína Topolová.