Limitovaná edice „Twist the Script“ od Piper-Heidsieck vzdává hold ikonám, rebelii a odvaze
Piper-Heidsieck, nejvíce oceňovaný dům šampaňského 21. století, přináší do České republiky neotřelý zážitek, který slaví odvahu přepisovat pravidla a měnit zažité konvence. Nová globální kampaň Twist the Script proměňuje ikonické okamžiky ze své bohaté minulosti v originální vizuální příběh a představuje exkluzivní limitovanou edici vín, která je poctou legendám i vizionářům. Příběhy Marilyn Monroe, éry prohibice a průkopnických astronautů odhalují, že Piper-Heidsieck nikdy nehrál podle zavedených pravidel – ať už jde o spolupráci se světovými umělci, inovace ve výrobě či odvahu dělat věci jinak.
Limitovaná série „Twist the Script“ nabízí tři exkluzivní etikety, které vzdávají hold inspirativním postavám a milníkům – Marilyn Monroe, ikoně svobody a ženské síly, kreativní odvaze značky v časech prohibice i odvážnému průlomu do vesmíru. Každá lahev je zabalena v designovém plechovém tubusu s podpisem renomovaného fotografa Milese Aldridge, který svým uměním propůjčil kampani nezaměnitelný vizuální styl.



Twist the Script není pouze reklamní slogan – je to samotná podstata značky Piper-Heidsieck, která již od roku 1785 dokazuje, že skutečná inovace vzniká odvahu jít proti proudu. Jak říká sklepmistr Émilien Boutillat: „Tato kampaň dokonale vystihuje ducha značky – radostné rebelství a neustálé překračování hranic tradice. Naším cílem je seriózně tvořit vína, která se usmívají.“ Kampaň, která byla slavnostně zahájena v září 2024 muralem v Brooklynu, nyní přináší svůj nezaměnitelný příběh i evropským milovníkům šampaňského. Piper-Heidsieck tak znovu potvrzuje svou pozici značky, která se nebojí měnit pravidla hry – s odvahou, kreativitou a šarmem.
Zakoupíte na www.1er.cz za cenu 1480 – 1515 Kč, dále na alkohol.cz, champagne.cz, nebo v pražských prodejnách Gurmetum (OC Nový Smíchov, OC Chodov).