Nový koncept v Manifesto Market Anděl: Pocta české pivní kultuře v moderním podání

Manifesto Market Anděl otevře svůj nejnovější bar. Od týmu který stojí za milovaným SOOT barem v Manifestu, a oceňovaným Himitsu Speakeasy v Berlíně. Bez názvu, bez brandu – jen skvělé pivo, dobré jídlo a živá atmosféra. Oslava toho nejlepšího z české pivní tradice a rostoucí scény řemeslných pivovarů. 

Na čepu mají až 12 piv—od ikonických ležáků jako je Pilsner Urquell a Budvar 33, a rotující nabídku piv z menších řemeslných pivovarů jako je Zichovec, Matuška, či Antoš. Manifesto tím dál rozvíjí gastronomickou nabídku a sází na to nejlepší z domácí produkce.

Spotřeba průmyslo vyráběného piva v Česku možná klesá, ale sledujeme rostoucí jem a posun preferencí směrem k řemeslnému pivovarnictví a kvalitním domácím značkám,” říká Martin Barry, CEO a zakladatel Manifesta. “Pivo je u nás dlouhodobě jedním z nejprodávanějších produktů. Je na čase mu dát větší prostor, abychom podpořili naše partnery jako Pilsner Urquell a Vinohradský Pivovar, a zároveň ukázali co všechno umí menší české pivovary, které zvedají laťku řemeslnému pivu.”

Vedle stálic jako Únětická 12° nefiltrovaná, dlouhodobým favoritem Manifesta, Vinohradská 11, nebo Mustang, pivní bar zavede rotaci speciálních craftových piv, obměňující se každé dva měsíce, které budou lákat zákazníky si vždy vyzkoušet něco nového. V nabídce bude také přes 30 lahvových piv.

Nejde jen o samotné pivo. Pod vedením Alexandrose Gavarilidise, tvůrcem značky Manifesto SOOT Baru, vznikl i nový jídelníček chuťovek k pivu z lokálních surovin od místních dodavatelů. Program baru doplní tap takovery každý měsíc, řízené degustace, nebo tematické pairing akce, které pobaví a poučí jak příležitostné pivaře, tak i skutečné znalce.

Chceme prostřednictm čepovaného piva vyprávět íběhy a ukazovat rozmanitost české pivní scény,” říká Daniel Prokeš, nově jmenovaný Bar Manažer SOOT koktejl a pivního baru v Manifestu, který dříve působil v barech Almanac X Alcron, nebo Andaz. “Když se nám podaří překvapit pár hostů s novým pivem,  které nikdy předtím neochutnali, nebo v nich probudit zájem o místní výrobu, máme splněno.

Nový vzhled baru navrhla architekta Sara Gomes. Její koncept “Brewed Elegance” kombinuje řemeslnou preciznost s elegantní atmosférou: jantarové a šafránové obklady, teplé tóny ořechového dřeva, měděné trubky a osvětlení inspirované barvami a texturou piva. Funkčnost a estetika se zde snoubí v jednom celku – včetně originální chladničky na pivo, která promění výběr lahvových piv ve vizuální dominantu prostoru.

Pivní bar tak posiluje roli Manifesto Marketu ne jen jako food marketu, ale i jako prostoru pro kvalitu, udržitelnost a objevování. Ať už si host přijde pro svůj oblíbený ležák, nebo dá šanci něčemu novému, od 31. května vás nový bar v Manifestu rád přivítá.

You may also like...