Šéfkuchař Gordon Ramsay se spojil s Flora Food Group aby ukázal, jak povýšit domácí vaření na novou úroveň
Flora Food Group s radostí oznamuje své nové partnerství s šéfkuchařem Gordonem Ramsaym, který do kuchyní po celém světě přináší svěží přístup. Uznávaný šéfkuchař spojil své síly se světovou značkou Flora, na českém trhu známou pod jménem Rama. S touto rostlinnou alternativou másla představuje domácím kuchařům, jak posunout jejich běžné kulinářské návyky na vyšší úroveň.
Gordon Ramsay je známý nejen svou vášní pro špičkovou gastronomii, ale také svou snahou inspirovat domácí kuchaře k lepším výsledkům. Toto nové partnerství si klade za cíl ukázat, že přechod k rostlinné variantě je snadný a účinný způsob, jak vylepšit domácí vaření i pečení bez kompromisů v chuti či kvalitě.
Sedm přírodních ingrediencí a o 75 % nižší dopad na životní prostředí činí z této rostlinné alternativy udržitelnější volbu, která je šetrná nejen ke kuchyni, ale i k planetě.
Gordon Ramsay říká: „Věřím v poctivé vaření z kvalitních surovin a musím upřímně říct, že mě Flora naprosto ohromila. Od míchaných vajec až po čokoládový dort – testoval jsem ji opravdu důkladně. Nabízí krémovost a bohatou chuť, na kterou jsem zvyklý u másla, ale s výrazně udržitelnějším přístupem. Doporučuji všem domácím kuchařům, aby ji sami vyzkoušeli a zjistili, co s ní lze vytvořit.”
V rámci spolupráce se Gordon Ramsay zaměří na ukázky kvality a spolehlivosti produktů Flora Food Group v kuchyni. Světově proslulý šéfkuchař předvede, že rostlinnou alternativu lze použít při přípravě jedinečných pokrmů – od čokoládového dortu přes lahodné rizoto až po nadýchané palačinky. Jak sám říká: „Pokud by v kuchyni neobstála, své jméno bych s ní nespojil.“
V rámci tohoto partnerství chce šéfkuchař Ramsay povzbudit domácí kuchaře, aby se rozloučili s fádními kuchařskými návyky a pozvedli své vaření a pečení na vyšší úroveň.
Jorn Socquet, marketingový ředitel společnosti Flora Food Group, k tomu dodává:
„Jsem nesmírně hrdý, že mohu představit naši novou kampaň ‚Skip the Cow‘ s ikonickým Gordonem Ramsaym. Tato kampaň je odvážným krokem vpřed, který ukazuje neuvěřitelnou všestrannost a chuť Flory při vaření i pečení. Gordonova vášeň pro výjimečné jídlo dokonale ladí s naším závazkem k inovacím a nabízení udržitelných, rostlinných alternativ, které neubírají na chuti ani kvalitě. A pokud Gordon Ramsay říká, že je to dobré, kdo jsme my, abychom s ním nesouhlasili?“
Od března se čeští spotřebitelé setkají s prvními komunikačními materiály vytvořenými ve spolupráci s Gordonem Ramsaym.