Westfield Chodov přivítá inovativní prodejnu Notino a světové beauty brandy
Westfield Chodov, největší nákupní destinace v České republice, přinese spoustu novinek ze světa krásy. Centrum posiluje svou nabídku o nové zahraniční značky, jako jsou KIKO MILANO nebo K Sisters, a zároveň se stane domovem nové inovativní prodejny Notino. Milovníci kosmetiky, péče o pleť i wellness se tak mohou těšit na ještě širší výběr a unikátní zážitky.
Notino: dokonalé propojení online i offline světa beauty značek
Notino, evropský prodejce produktů v oblasti krásy a zdraví, už dnes otevře ve Westfield Chodov svou další kamennou prodejnu. Praha se tak dočká již druhé nové pobočky v tomto roce. Nový obchod zákazníkům nabídne nejen široký výběr produktů, ale i moderní nákupní zážitek.
„Každá Notino prodejna je navržena jako zážitkový showroom, kde mohou zákazníci produkty nejen vyzvednout nebo zakoupit, ale také si je před nákupem vyzkoušet. Vedle designového prostoru a testovacích zón nechybí personalizované poradenství od odborníků na krásu ani zóny s inovativními technologiemi, jako je například virtuální zrcadlo,“ říká Justyna Derdzikowska, Retail Director Notino.
Pobočka ve Westfield Chodov bude dalším krokem v naplňování omnichannel strategie Notina, která propojuje pohodlí online nakupování s přímým kontaktem ve fyzických prodejnách. Díky moderním technologiím přináší zákazníkům rychlé a pohodlné služby jak v online, tak i offline světě.
Notino si pro zákazníky připravilo také po celé prázdniny letní lounge na střeše obchodního centra. Každý čtvrtek se zde zaměřuje na jiné beauty téma a v soboty si návštěvníci mohou užít fitness dopoledne. Speciálním bodem programu bude pátek 8. srpna, kdy na letní střeše vystoupí zpěvačka Monika Bagárová, která zde od 18.00 zazpívá své nejnovější i oblíbené starší hity. Vstup pro veřejnost je zdarma, rezervace vstupenky probíhá přes aplikaci Notino.
Italská elegance a K-beauty
Na podzim přivítá Westfield Chodov první českou prodejnu make-up značky číslo jedna v Itálii – KIKO MILANO. Oblíbená italská kosmetická značka nabídne milovníkům krásy kompletní sortiment vysoce kvalitních a trendových produktů, které v sobě spojují inovace, cenovou dostupnost a italský styl. Zákazníci si mohou prohlédnout rozsáhlé portfolio produktů KIKO MILANO, včetně nejprodávanějších řasenek, dlouhotrvajících podkladových krémů, ikonických rtěnek a limitovaných sezónních kolekcí.
Milovníci korejské kosmetiky si již nyní mohou užívat sortiment značky K Sisters, která nedávno otevřela svou prodejnu v centru. Nabízí širokou škálu produktů inspirovaných korejskými trendy, které jsou cenově dostupné a zaměřené na dokonalou pleť.
„Westfield Chodov se neustále snaží přinášet zákazníkům to nejlepší ze světa krásy,“ říká Marta Barbara Keszczyk, marketingová manažerka Westfield Chodov. „Naším cílem je nabízet nejen široký sortiment, ale také přivádět do Česka mezinárodní značky, které zde dosud neměly své zastoupení.“
Od luxusu po každodenní péči
Kromě těchto novinek a exkluzivních konceptů najdou návštěvníci ve Westfield Chodov i širokou škálu již zavedených a oblíbených prodejen. Mezi ně patří giganti jako Sephora, Douglas, dm, Rossmann, Havlíkova přírodní apotéka, parfumerie Fann, Curaprox, Bliss, Bath & Body Works, a mnoho dalších. Začátkem roku zde navíc otevřel beauty store Bjut od Dr. Max, který na ploše přes 300 m² nabízí prémiové značky jako Lancôme, Kérastase či Estée Lauder a poskytuje specializované služby v tzv. skin a hair hubech.
Prodejny ve Westfield Chodov jsou otevřeny denně od 9:00 do 21:00 hodin. Pro ty, kteří hledají ideální dárek, jsou k dispozici dárkové karty Westfield, platné ve všech prodejnách centra. A pro opravdový zážitek z nakupování centrum nabízí věrnostní program Westfield Club, který nabízí exkluzivní bonusy a výhody.