Cloudová kuchyně pokrývá už dvě třetiny Prahy

Na Palmovce otevřela druhá pobočka cloudová kuchyně, za kterou stojí společnost MyFoodPlace. Otevřením této pobočky společnost zdvojnásobila pokrytí a aktuálně je schopna rozvážet jídlo na dvě třetiny Prahy. S novou pobočkou zavádí MyFoodPlace i revoluční technologickou změnu pro řízení rozvozů. Ta bude následně nabídnuta i jako samostatný produkt pro další restaurace. 

První cloudová kuchyně MyFoodPlace vznikla v Česku v roce 2019 a byla první sdílenou kuchyní svého druhu ve střední Evropě. V začátcích jejího fungování v ní vařilo 8 pražských restaurací a bylo zaměstnáno přes 10 lidí. Po zhruba 3 letech fungování otevírá MyFoodPlace druhou pobočku na Palmovce. Ve svých dvou sdílených kuchyních pracuje přes 50 lidí, kteří mají ve správě přes 30 konceptů od zavedených českých restaurací. MyFoodPlace i tak nadále vytváří vlastní nové delivery značky a funguje s unikátním technologickým řešením, které chce postupně nabídnout i pro další restaurace.

Otevřením pobočky na Palmovce jsme věřím spustili i další éru českého gastro byznysu. Otestujeme si model škálování provozoven, který jsme dlouho plánovali a snad se nám ho podaří velice rychle replikovat s partnery ve zbytku Česka a ultimátně i dále v zahraničí,“ říká spoluzakladatel MyFoodPlace Jan Siuda. „Naše první pobočka začala od této chvíle fungovat jako jakýsi centrální „hub“, který díky své kapacitě a možnostem rozšiřování dokáže jednoduše převzít značnou část nutného zázemí. Jsme tedy schopni otevírat další cloudové kuchyně s personální i technologickou úsporou. Drahé gastro technologie není už potřeba replikovat na každé pobočce,“ dodává spoluzakladatel Jan Siuda s tím, že zcela klíčové je použití nového IT řešení pro centrální řízení prodejních kanálů, které na Palmovku nasazují hned od začátku jejího fungování.

IT řešení MyFoodPlace, které v beztabletové formě v API prostředí dokáže ovládat hned několik rozvážkových platforem jako jsou Dáme jídlo, Bolt nebo Wolt, je v rámci střední Evropy ojedinělé. Doteď běžná praxe v restauracích vypadá tak, že když navážou spolupráci s jednou z rozvozových služeb, dostanou od ní tablet, kam jim chodí objednávky. MyFoodPlace jednak tyto tři platformy spojila do jednoho, ale navíc k tomu nabízí administraci na řízení prodejních kanálů z jednoho místa. Například když restauraci dojde jedna surovina nebo je nutné změnit cenu jednoho jídla, stačí tento fakt zadat do jednoho rozhraní.

Produkt dokáže rovněž odhalit nekonzistence v menu napříč platformami. A bude schopen nastavovat dynamickou cenotvorbu nebo parametry rozvozových zón – mimo špičku se zóna roztáhne a změní tak, aby to lépe vytížilo kuchyň a naopak. To vše je doplněno o analytiku výkonnosti prodejů, nákladů, času vaření, efektivitu marketingu, logistiky či zákaznické hodnocení. „Nástroj je aktuálně funkční pouze pro nás, ale připravujeme verzi, která už bude nasaditelná do jakýchkoliv restaurací. Pilot s prvními zájemci chceme udělat ve druhém letošním kvartálu,“ doplňuje Siuda.

You may also like...