Dealerství Dacie Tukas má zbrusu nový showroom

Třetí etapa uvedení nové vizuální identity značky Dacia byla právě zakončena a dealerství Dacia Praha Tukas na Černokostelecké ulici je jedním z prvních ve střední a východní Evropě, které se může pyšnit novým showroomem. Vůbec prvními novými showroomy pak byly dealerství v Nanteuil Les Meaux a Remeši ve Francii a v Pitesti v Rumunsku.

Dacia otevírá novou kapitolu automobilů i jejich prodeje

Dacia otevřela novou kapitolu, v níž projevuje ještě více hrdosti na svou identitu a nabízí ještě modernější vzhled, kdy dochází k přebudování interiérů dealerství Dacia, což znamená jasný krok dopředu směrem k realizaci všech odvážných ambicí značky.

Dacia mění svůj vzhled pomocí nové vnější vizuální identity, která má podpořit rozvoj značky a jejího sortimentu a zároveň zůstat věrná jejím základním hodnotám, jimiž jsou jednoduchost, robustnost a úspornost. Touto výraznou novou vizuální identitou značka zvyšuje vnější viditelnost a progresivnost své sítě.

Nový vzhled prodejní sítě značky Dacia vychází z několika hlavních principů, a to z ambice být funkční, ekologický a nákladově efektivní. Jednotlivá dealerství proto byla navržena tak, aby se jejich vzhled zjednodušil a zpřehlednil a zachoval si pouze ty prvky, které jsou nezbytné a které usnadní orientaci zákazníka. Materiály použité pro panely, koberečky, podlahy, světla, barevné nátěry atd. v showroomu jsou z velké části recyklované a udržitelné a byly vybrány s ohledem na primární snahu chránit životní prostředí. Stojany používané pro panely jsou vyrobeny z recyklovaných pneumatik a jsou sestavovány dohromady pomocí emblému značky. V souladu se svým názvem slouží Dacia Link k propojení celého designu – a to fyzicky i v přeneseném slova smyslu.


V jednotlivých dealerstvích bude rovněž možné zakoupit produkty značky Dacia. To pro značku znamená nový posun, zastavila totiž prodej zboží v roce 2019. Jeho opětovné uvedení na trh bude zahrnovat produkty vhodné pro outdoorový lifestyle: batohy, čepice, láhve na vodu nebo pláštěnky. Veškeré produkty jsou ekologické, a to od designu až po způsob prodeje.

Co nejblíže potřebám zákazníků
V rámci přehodnocování vztahu se zákazníkem byla zcela přepracována nákupní cesta online i v autosalonu. Pro každý krok na této nákupní cestě existuje funkce zasílání zpráv, každá zóna je jasně a snadno identifikovatelná a jasné značení pomáhá zákazníkům, aby přesně věděli, kam mají jít, a to od okamžiku, kdy vstoupí do autosalonu, až po poslední fázi poprodejní péče.

Ve snaze ještě výrazněji zlepšit zkušenosti zákazníka, bude prodejní personál sdílet obrazovku svého počítače se zákazníkem, když si sedají vedle nich – nikoli naproti. Tento přístup pomůže usnadnit diskusi o vlastnostech vozu a zároveň budovat větší pocit důvěry a transparentnosti.

Obchodní zástupci mohou využívat aplikaci rozšířené reality Dacia AR, která jim má napomoci k vylepšení zákaznické zkušenosti. Například tím, že jim v showroomu předvedou vůz, který zrovna není v autosalonu k dispozici. Tímto způsobem mohou zákazníci prozkoumat daný vůz v měřítku 1:1, zblízka si prohlédnout detaily, nebo si dokonce vyzkoušet, jaké to je sedět uvnitř. Jedná se tedy o další obratný způsob, jak být více v souladu s potřebami zákazníků.

Bohumil Brejžek
Foto: autor a Dacia

You may also like...