Dermacol slaví 55. narozeniny a je oficiálním beauty partnerem MFF Karlovy Vary

Česká kosmetická společnost Dermacol si tento rok připomíná 55. výročí svého vzniku. Legendární značka, která vznikla na půdě Filmových studií Barrandov v roce 1966, patří k ikonám filmového líčení a v srpnu symbolicky spojí svou narozeninovou oslavu i s 55. ročníkem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary (55. MFF Karlovy Vary). Už potřetí se stane oficiálním beauty partnerem nejprestižnějšího filmového festivalu ve střední a východní Evropě, který se tento rok bude konat od 20. do 28. srpna 2021.

Značka Dermacol figuruje na pozici oficiálního beauty partnera MFF Karlovy Vary už potřetí. Oba subjekty ale tento rok symbolicky spojuje i stejné číslo. „Letošní festival je pro nás výjimečný také symbolicky. 55. MFF Karlovy Vary se koná v roce, kdy oslavujeme 55. výročí vzniku značky Dermacol,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka a ředitelka strategie značky Dermacol, která u příležitosti kulatého výročí uvede na trh limitovanou edici dekorativní kosmetiky. Její oficiální představení proběhne v rámci festivalového týdne, konkrétně během slavnostního večera v úterý 24. srpna. „Dermacol je tradiční česká značka, ženám přináší kvalitní a dostupnou kosmetiku. Je pro nás proto přirozené oslavit krásu právě české ženy přehlídkou modelů Beáty Rajské, které stejně jako naše limitovaná edice dají jejím přednostem vyniknout,“ říká Věra Komárová.

I během tohoto, pro značku výjimečného, roku se bude Dermacol v Karlových Varech starat o krásu festivalových hvězd, ale i běžných návštěvnic. Právě pro ně budou v uličkách lázeňského města zřízeny tzv. beauty pointy – na Tržní kolonádě Dermacol Kiss Point a Dermacol Beauty Flower Point na Staré Louce. Ženy i dívky si tam budou moci vyzkoušet i zakoupit neslíbatelné rtěnky 16H Lip Colour, ale i další produkty. Všichni, kteří nakoupí nad 199 Kč, získají slevu 20%.

Nekorunovaným králem – ikonou značky Dermacol je ale jednoznačně vysoce krycí Make-up Cover, který je spjat se samotným vznikem značky a licenci na něj v 60. letech koupila i hollywoodská studia. „Make-up Cover je synonymem filmového líčení. Na druhé straně jde o tak multifunkční a nadčasový produkt, že se dnes úspěšně prodává už ve více než 70 zemích světa. Mám radost, že mnohým ženám i takovým způsobem můžeme připomenout, jaké rodinné zlato v Česku máme,“ říká Věra Komárová a dodává: „Stejně jako v minulých letech si budou moci kolemjdoucí dámy nechat samozřejmě osvěžit, rozzářit svoje líčení i pomocí dlouhotrvajících rtěnek 16H Colour, které rovněž patří k bestsellerům.“

Dermacol tipy (nejen) do festivalové koupelny:

Tak voní filmové léto

Dermacol u příležitosti 55. MFF Karlovy Vary představí limitovanou edici sprchového gelu s etiketou, kterou stejně jako logo festivalu navrhlo prestižní grafické studio Najbrt. Gel s unisex vůní je určený na tělo i vlasy, a kromě oficiálních prodejních míst 55. MFF Karlovy Vary bude dostupný v e-shopu a značkových obchodech Dermacol. 

Legenda mezi make-upy

Filmové hvězdy i běžné ženy už 55 let přísahají na vysoce krycí Make-up Cover. Voděodolná textura s 50% podílem pigmentů pomáhá dosáhnout dokonalého překrytí i zesvětlení či ztmavnutí pleti až o dva odstíny. Make-up Cover je hypoalergenní, má SPF 30 a díky tomu pleť chrání před negativním slunečním zářením. V nabídce je 19 odstínů včetně variant pro světlou asijskou pokožku či tmavší černošskou pleť.

Neslíbatelná rtěnka

Nejen filmovým polibkům odolá bestseller mezi rtěnkami – dvoufázová dlouhotrvající barva na rty 16H Lip Colour. Přelomová textura s vysokou pigmentací barvy na rty je rychleschnoucí a výborně kryje. Ultra lesk & jemná péče v krémové fázi díky obsahu přírodních vysoce kvalitních olejů, včelích vosků a vitamínu E zabraňuje vysušování a rty hydratuje, zvláčňuje, dodá jim svůdný lesk a plnost. V nabídce je 24 odstínů.

You may also like...