Inovace v aplikaci Slack a integrace Salesforce Customer 360 přidávají hodnotu digitálnímu centru

Slack a Salesforce, celosvětový lídr v oblasti CRM, představili na konferenci Dreamforce nové produktové inovace, díky nimž mohou týmy ještě lépe spolupracovat ve Slacku, získávat využitelná data přímo ze Salesforce Customer 360 a využívat digitální HQ ještě lépe. Mezi hlavní inovace patří:

  • Slack canvas je nový povrch v digitálním HQ, který mění způsob, jakým mohou týmy zpracovávat, organizovat a sdílet důležité zdroje. Ve spojení s platformou Slack si tak může kdokoli přizpůsobit canvas pomocí automatizací, které šetří čas, a navíc může čerpat data z evidenčních systémů, jako je například Customer 360. Tato novinka bude k dispozici již příští rok.
  • Slack huddles nyní staví na své zkušenosti se zvukem a nabízí týmům odlehčené video, sdílení obrazovky pro více osob, vlákna zpráv a další funkce, které umožňují živé pracovní schůzky v jejich digitálním ústředí. Tyto funkce se začínají zavádět již nyní a v příštích týdnech budou obecně dostupné všem uživatelům.
  • Nová platforma Slack je již k dispozici vývojářům. Díky nové sadě nástrojů a modulárním, opakovaně použitelným stavebním blokům tak mohou vývojáři rychleji a snadněji vytvářet, přizpůsobovat a sdílet pracovní postupy, které automatizují práci jejich týmů. Tato platforma je dostupná již dnes.
  • Řešení Slack Partner Industry Solutions pomáhají zákazníkům z různých odvětví procházet touto novou érou digitální transformace. Konzultační partneři certifikovaní společností Slack – včetně společností Accenture, Atrium, Capgemini, Deloitte, Globant, IBM, KPMG, NeuraFlash, PwC, Silverline a Slalom – spouštějí první vlnu řešení pro odvětví, jako jsou finanční služby, výroba, komunikace, maloobchod, média a technologie.

Současný ekonomický cyklus nutí organizace všech velikostí, aby se staly vynalézavými na všech úrovních. Přestávky v najímání zaměstnanců a omezené zdroje znamenají, že týmy dělají více s menším úsilím, aby mohly řídit podnikání. Vedoucí pracovníci tak hledají pro řešení těchto bolestivých bodů nástroje, které zvýší produktivitu týmů a pomohou jim získat co největší hodnotu z jejich technologických zásobníků. Mnozí se proto obracejí k řešení Slack, které je jejich digitálním ústředím, které propojuje konverzace, automatizaci a aplikace v jednom prostoru.

„Zaměřujeme se na to, abychom našim zákazníkům pomohli orientovat se v budoucnosti práce, ať už je hybridní, vzdálená nebo v kanceláři,“ říká Tamar Yehoshua, produktová ředitelka společnosti Slack. „Zavádíme funkce jako Slack Connect, klipy, huddles a nyní i canvas, které přinášejí našim zákazníkům větší hodnotu a zlepšují práci v digitální centrále.“

Změňte způsob, jakým týmy sdílejí informace

Slack canvas je nový povrch v digitálním ústředí, kde mohou týmy zachycovat informace, hledat odpovědi a posouvat práci kupředu. Doplňuje tak lineární spolupráci v reálném čase v kanálech o stálé místo pro zachycení nejdůležitějších zdrojů a informací. Ve spojení s novou platformou Slack a aplikací Customer 360 tak mohou týmy do canvasu přenášet data, která zaměstnanci potřebují, ze svých evidenčních systémů – a také automatizovat kritické pracovní postupy pomocí tlačítek a formulářů.

Týmy si tak mohou přizpůsobit plátno téměř pro cokoli – od nástupu nových zaměstnanců přes spouštění marketingových kampaní až po sdílení informací pro vedoucí pracovníky a aktualizace prodejních účtů. Pomocí nástroje canvas mohou týmy prodeje, služeb a marketingu:

  1. Urychlit týmový prodej pomocí nástroje Slack canvas

Slack canvas pomůže prodejním týmům maximalizovat efektivitu, zvýšit produktivitu a vyhrát více obchodů díky tomu, že se objeví klíčové informace o zákaznících. Každý účetní kanál tak může mít vyhrazený canvas, který obsahuje důležité informace, jež může používat a aktualizovat celý účetní tým. Mezi funkce, které budou moci uživatelé využívat, patří např:

  • sdílení důležitých souborů, jako jsou plány účtu, dokumenty pro vedoucí pracovníky a kontakty týmu.
  • Vytvoření kurátorského seznamu relevantních kanálů, na které se tým musí odkazovat, aby podpořil svůj účet.
  • Zavedení běžných pracovních postupů, jako je nahlášení problému zákazníka technickému oddělení nebo schvalování požadavků.
  • Přístup k údajům o příležitostech ze Salesforce Sales Cloud a k údajům o využití a výdajích.
  1. Zjednodušit nástup servisních pracovníků a nastartování produktivity

Do plátna může manažer zahrnout kontrolní seznam položek, které mají noví servisní agenti splnit během prvního týdne, například připojení k více kanálům kliknutím na tlačítko, sledování školicích videí a čtení souborů. Manažeři mohou také vložit automatizované pracovní postupy pro dokončení úkolů, jako je žádost o firemní telefon, aniž by opustili plátno.

Jakmile se nový agent naučí pracovat, může integrovat data ze služby Salesforce Service Cloud do ovládacích panelů Tableau a zobrazit tak informace o zákaznících z různých kanálů. Mít tyto informace na dosah ruky je užitečné, pokud jde o přehled celkové historie případů pro daný účet a sledování metrik zatížení, jako jsou hovory za den, otevřené a uzavřené případy a NPS zákazníků.

  1. Zlepšit výsledky kampaní díky zefektivněné spolupráci

Se Slackem mohou marketingové organizace realizovat kampaně řízené daty napříč svými týmy a partnery. Díky propojení plátna s projektovým kanálem Slack Connect mohou týmy spravovat každý krok procesu kampaně z jediného společného pohledu, který sleduje veškerý obsah, soubory a data pro definování cílů, sledování pokroku a správu zdrojů. Jak týmy spolupracují, je tedy snadné aktualizovat plátno pomocí odkazů na návrhy e-mailových kopií a maket a přistupovat tak k bohatým náhledům souborů kreativního designu od všech partnerů značky a agentury. To pomáhá marketérům nejen stanovit jasné cíle, ale i zvýšit produktivitu a zrychlit dobu uvedení na trh.

Díky integraci služby Marketing Cloud pro Slack mohou týmy také nastavovat, provádět a měřit své kampaně přímo ve Slacku. Díky nástroji Marketing Cloud Account Engagement for Slack mohou marketingové a obchodní týmy využívat upozornění v reálném čase a sladit je v rámci kanálů Slack, aby mohly stanovit priority sledování potenciálních zákazníků, analyzovat dopad a okamžitě vylepšovat kampaně. Jakmile je proto kampaň spuštěna, mohou týmy do kanálu a plátna zahrnout údaje o výkonnosti kampaně za letu pomocí integrace služby Marketing Cloud Intelligence Insights for Slack. To poskytuje marketérům vlastní pohled na údaje o výkonu kampaně na jednom místě a týmy tak mohou sledovat trendy, sladit strategii a změnit investice – což lze snadno sdílet ve Slacku.

You may also like...