Kampaň Fairsurence Spolku pro mateřství chce přesvědčit nastávající maminky, že v tom stoprocentně nejsou samy

Letošní léto se ve Fairsurence Spolku pro mateřství ponese ve znamení klidu. To je alespoň hlavním poselstvím chystané letní kampaně #zvladnemetovklidu, která navazuje na dubnovou výzvu. Zakladatelé Spolku chtějí především poukázat na to, že podpora a pochopení jsou naprosto klíčové přísady v čase těhotenství.

Cílem kampaně je rozšířit povědomí o Spolku a o tom, co nabízí formou otevírání témat a komunikace obsahu, který pomůže nastávajícím maminkám získat rady/tipy, jak těhotenství zvládnout v klidu. Výzvu pod hashtagem #zvladnemetovklidu vyhlásil Spolek již v dubnu. V jejím rámci dostal úplně kdokoliv možnost nominovat do výzvy budoucí maminku ze svého blízkého okolí. Během pouhých tří týdnů se organizátorům podařilo zaregistrovat na 400 nominací budoucích maminek. Z nich bylo vybráno 14 žen, které se tak staly členkami Spolku. Jak ale zakladatelé zdůrazňují – smyslem celé výzvy bylo udělat jim radost a projevit zájem o každou ženu, která se nachází v psychicky velmi vypjatém období.

„Kampaní #zvladnemetovklidu chceme poukázat na to, jak důležitá je během těhotenství podpora našeho nejbližšího okolí. Mít v někom potřebnou oporu a možnost se na něj vždy obrátit – to je pro každou budoucí maminku to nejdůležitější. Opakovaně vyzýváme všechny, aby se nebály své obavy sdílet s ostatními, ty naopak nabádáme k pochopení. Díky výzvě máme 14 nových členek, samotná kampaň tím ale nekončí. V jejím duchu se u nás ve Spolku ponese celé léto 2021,“ zdůrazňuje hlavní message kampaně Pavla Škorpilová, spoluzakladatelka Fairsurence Spolku pro mateřství.

Fairsurance, Spolek pro mateřství

Hlavní náplní činnosti Spolku je poskytovat komplexní podporu pro maminky. V rámci členství nabízí 40 video lekcí předporodního kurzu, rok neomezených online konzultací s lékaři, psychology, výživovými poradci a dalšími odborníky, vlastní obsah s odbornou garancí v podobě článků a dalších textových materiálů, a samozřejmě finanční krytí ve výši 500 tisíc korun pro členky, kterým se narodí dítě s některou z vrozených vad, které Spolek kryje. Kampaň #zvladnemetovklidu se nyní má proměnit v ucelený letní program, který vyzdvihne důležitost již zmíněné podpory nejbližších osob v čase těhotenství. Fairsurence Spolek pro mateřství má mimo jiné během léta zpřístupnit tzv. megačlánek, který bude svého druhu „těhotenským receptářem“. Budou do něj včleněny reálné tipy a zkušenosti skutečných maminek, tatínků i odborníků. Doplňovat je budou odkazy na praktické články o zdraví, těhotenství, mateřství a otcovství.

V prostředí sociálních sítí je v plánu něco obdobného. Cílem je vytvořit tzv. mega vzkaz – video složené ze vzkazů jednotlivých členek Spolku i osob, které stály po jejich boku během těhotenství. Záměrem je opět dodat budoucím maminkám potřebný klid, a to formou sdílení zkušeností. Zakladatelé Spolku si od této formy slibují osobnější přístup, každá rada a příběh bude propojena se skutečnou tváří. Sdílení je totiž jednodušší a efektivnější, pokud probíhá takříkajíc face-to-face.

„Koncept Spolku jsme vymysleli společně s kamarádem Lukášem Doskočilem a Pavlou Škorpilovou. S Lukášem nás oba ovlivnila negativní zkušenost z průběhu těhotenství našich manželek, kvůli které jsme se začali věnovat problematice vrozených vývojových vad u dětí. Přemýšleli jsme, jak můžeme podpořit ostatní, a nakonec jsme došli až k myšlence založení Spolku, která dalece přesahuje zmíněnou problematiku,” vypráví spoluzakladatel Tomáš Veselý.

Veselý dále zmiňuje, že v současnosti probíhají jednání o partnerství se společností Edenred a portálem Benefity.cz. V obou případech jde o subjekty, které se specializují na zaměstnanecké benefity, zjm. stravenky a poukázky na kulturu, sport či zdravotní péči. Pokud jednání skončí dohodou, bylo by v budoucnu možné stát se členkou Spolku i prostřednictvím zaměstnaneckého benefitního programu, tedy díky bodům na vlastním benefitním kontě. Dodává, že v současné chvíli se zvažuje i navázání spolupráce se strategickými partnery.

Od druhé půlky června Spolek navíc začíná zpřístupňovat některé ze svých prémiových článků pro členky. Pro získání přístupu stačí zanechat email a Spolek bude každých 14 dní posílat tři prémiové články přímo do e-mailové schránky.

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...