Michal David, jak ho neznáte. Poprvé jako herec a hned v několika rolích

Legendární hitmaker Michal David dostal svoji první hereckou příležitost. V novém reklamním spotu společnosti PENNY se převtělil hned do několika postav. Zahrál si v něm prodavače, zákazníka, sekuriťáka a také sám sebe. Natáčení si zpěvák náležitě užíval: „Je to zvláštní, ale herecké nabídky jsem nikdy nedostával. A to ani, když jsem byl ještě mladý a hezký kluk. Dokonce nepřišla ani na roli v Discopříběhu, kde bych vlastně hrát mohl, když už jsem tam všechno nazpíval,“ uvedl s úsměvem Michal David.

Žijeme s vámi 25 let hezky česky s Michalem Davidem: youtube.com/michal-david-penny

Zpěvák si v reklamním spotu dokonce zahrál po boku svého dvanáctiletého vnuka Sebastiana. „Nebylo ta jeho první role, ale poprvé měl více prostoru. Hraje tam takovýho rošťáka, co jede po prodejně na skatu, což se samozřejmě nesmí, a tak ho já coby sekuriťák zastavím a pokárám,“ popisuje. „Přemlouvání Sebíka k účinkování nedalo moc práce, ale hlavní a první, co ho teda zajímalo, byl honorář,“ směje se Michal David.

Natáčení mě moc bavilo. Na skatu, který jsem tam měl, se navíc cítím moc dobře. Na Tenerife chodím do skaťácký školy a tam mě toho hodně naučili,“ zavzpomínal Sebastian na natáčení.

V nové reklamní kampani zazní také nejznámější Davidovy hity. Fanoušci je poprvé uslyší v úplně novém funkovém hávu. „V reklamně budou slyšet poprvé, ale plánuji vydat také CD s názvem Michal David Funky. A samozřejmě zazní i v rámci mého připravovaného Britterm Tour, kde jako speciální hosté vystoupí třeba kapela Verona nebo američtí Village People,“ prozradil. Turné odstartuje 1. dubna v Ostravě a skončí 7. května v Českých Budějovicích.

Kampaň s Michalem Davidem vznikla u příležitosti oslav 25. výročí vstupu PENNY na český trh. Svoji první prodejnu otevřelo v roce 1997 v Plzni na ulici Gerská. Za tu dobu dosáhlo na 400 prodejen po celé zemi a je největším řetězcem u nás. „Jdeme stále vpřed, přesto jsme chtěli nějak připomenout, že jsme tady už čtvrtstoletí. Miluji českou hudbu a české interprety. To, že se nám podařilo oslovit Michala Davida, který je českým hitmakerem a zná ho doslova každý, je pro nás skvělá věc. Je to osobnost, která dokázala a dokáže propojovat generace. Věřím, že se nám podaří lidi pobavit a rozesmát,“ říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY.

You may also like...