Módní značka oblečení s.Oliver slaví 20 let na českém trhu

V České republice se značka s.Oliver objevila v roce 2004, letos tak slaví 20 let od uvedení na tuzemský trh. K dnešnímu dni má 29 prodejen v Čechách a 4 prodejny na Slovensku, čímž dokazuje, že navzdory narůstající oblibě online nakupování v posledních letech hraje v obchodní strategii značky kamenný obchod stále důležitou roli a podílí se 80 % na obratu.

První obchod otevřel Bernd Freier, zakladatel společnosti s.Oliver, ve Würzburgu v roce 1969. Dnes, o více než půl století později, patří značka mezi největší globální hráče v módním průmyslu a je k dostání ve více než 30 zemích po celém světě. Do Čech přišla značka v roce 2004 v podobě franšízové sítě prodejen. O pět let později obchody odkoupila od původního majitele německá mateřská společnost, jejíž součástí je tuzemská prodejní síť dodnes.

První obchod s.Oliver vznikl v roce 2004 v brněnské Olympii, v témže roce byly následně otevřeny ještě prodejny v OC Olympia Plzeň, v Brně ve Vaňkovce a také na Slovensku, konkrétně v OC Aupark Bratislava. První pražskou prodejnu s.Oliver otevřel na Zličíně v roce 2005. V průběhu dvaceti let existence otevřela společnost v Čechách a na Slovensku celkem 60 obchodů. V současné době s.Oliver provozuje 24 retailových prodejen a 5 outletových prodejen v České republice a 4 retailové prodejny na Slovensku a dohromady v obou zemích firma zaměstnává více než 200 lidí.

„Jsem rád, že se nám i přes těžké roky v Covidu podařilo značku s.Oliver v Čechách i na Slovensku rozvíjet a můžeme tak dnes oslavit 20. narozeniny. Během dosavadních čtrnácti let mého působení ve společnosti se nám podařilo mnoho věcí, k těm nejzásadnějším patří například otevření nového prodejního kanálu – outletu. Také jsme v roce 2016 v Čechách zprovoznili e-shop a o pět let později, v roce 2021, jsme jej spustili i na Slovensku. V současnosti tvoří e-shopy asi 20 % našeho celkového obratu. Také jsme na tuzemský trh přivedli nové značky, jako je QS by s.Oliver a comma, které rovněž spadají do holdingu s.Oliver,“ vypočítává úspěchy Vladislav Hypš, který stojí ve vedení společnosti na pozici country managera pro Českou republiku a Slovensko od roku 2010.

Kromě vlastních obchodů je značka dostupná ve více než 70 prodejnách provozovaných velkoobchodními partnery – mezi ty nejvýznamnější patří společnost Globus a Travel Free. Vedle s.Oliver a QS by s.Oliver patří do portfolia společnosti také značky comma, TRIANGLE, LIEBESKIND BERLIN nebo Copenhagen Studios.

You may also like...