Motoristé v dubnu dohánějí zanedbaný servis, někteří už přišli o záruku mobility

Od skončení nouzového stavu už do sítě 13 servisů Louda Auto volalo o 19 % lidí více, než je celoroční průměr. Přes on-line se rezervovalo dokonce o 26 % zákazníků více. Motoristé dosud servis mnohdy odkládali, protože se obávali přejet přes hranice okresů, které byly v rámci nouzového stavu uzavřené do 12. dubna. „Teď mají majitelé aut velký zájem hlavně o přezutí na letní pneumatiky, opravy po letošní tuhé zimě a také o pravidelné servisní prohlídky,“ říká Pavel Boháč, ředitel obchodu a marketingu servisních služeb Louda.

Řada motoristů se s vozidlem na servis ozývá pozdě. Pokud termín servisní prohlídky přetáhli o více než jeden měsíc nebo jeden tisíc najetých kilometrů, pravděpodobně přijdou o nadstandardní asistenční služby, takzvanou Záruku mobility, a to bez ohledu na současnou covidovou situaci,“ upozorňuje Pavel Boháč. V takovém případě si ale majitel vozidla může tuto záruku mobility znovu dokoupit, což je důležité zvláště pro případy, kdy s autem jezdí do zahraničí.
Motoristé nemusí mít z návštěvy servisů žádné obavy, protože ty pracují v přísném hygienickém režimu, s přijímacími techniky v ochranných prostředcích a bezkontaktní platbou pomocí karty.

Ilustrační foto: archiv redakce

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...