Muzeum Louvre ocenilo DS Automobiles

Název „DS Automobiles“ byl vyryt do mramoru pod slavnou pyramidou Louvre. Společnost DS Automobiles, která podporuje kulturu a je od roku 2015 sponzorem muzea Louvre a celé řady dočasných výstav, se tak zařadila do velmi exkluzivní skupiny „velkých mecenášů“.

DS Automobiles představila od svého vzniku velké množství nových modelů právě v Muzeu Louvre a jeho okolí, pod jeho pyramidou a v Tuilerijských zahradách. Exkluzivní prezentace a výjimečné výstavy vždy odrážely společnou filozofii, tedy spojení dědictví a modernosti při budování budoucnosti.

DS 7 a DS 3 edice Louvre

Muzeum Louvre a jeho pyramida vždy společnost DS Automobiles inspirovaly. Značka se rovněž zapojila spolu s muzeem do oslav třicátého výročí pyramidy prostřednictvím třiceti speciálních akcí v letech 2019 a 2020. V letech 2020 a 2021 získalo toto partnerství novou podobu díky limitovaným edicím DS 7 Cossback Louvre a DS 3 Crossback Louvre, které umožnily výpravy za uměním v tom největším pohodlí. Kromě exkluzivních detailů přímo inspirovaných pyramidovými motivy Louvru nabídly oba dva modely možnost zhlédnout na velkých centrálních displejích v kabině 182 uměleckých děl a poslechnout si ke každému z nich zvláštní podcast, což cestujícím přineslo exkluzivní a pohlcující umělecký zážitek.

V průběhu let umožnil program Only You Privilege společnosti DS Automobiles návštěvníkům za výjimečných podmínek objevovat sbírky, zákulisí muzejních expozic a restaurátorských dílen. Za tento usilovný dlouholetý závazek ji muzeum Louvre ocenilo zařazením mezi „velké mecenáše“, když na konci letošního roku byl název „DS Automobiles“ vyryt do zdi Napoléonova sálu pod pyramidou.


Značka DS s muzeem Louvre dokonale souzní

„Muzeum Louvre jako symbol elegance, know-how a inovací ztělesňuje to nejlepší, co Francie nabízí. Kulturní, umělecké a architektonické bohatství tohoto ikonického místa je stálým zdrojem inspirace a zároveň skutečným odrazem vlivu Francie na celém světě. Značka DS díky své ambici ztělesňovat francouzské know-how v oblasti luxusu v automobilovém světě s muzeem Louvre dokonale souzní. Zařazení na seznam velkých mecenášů je pro zaměstnance společnosti DS Automobiles, kteří denně usilují o dokonalost, zdrojem hrdosti,“ uvedl generální ředitel DS Automobiles Olivier François.

DS Automobiles

Mezi základní rysy automobilů značky DS, která vznikla v roce 2014, patří avantgardní duch a výjimečné dědictví a ambice je přiblížit zákazníkovi umění cestování ve francouzském duchu. Díky výjimečným produktům, využití know-how v oblasti francouzského luxusu a také programu služeb na míru DS Automobiles tak zákazníkům nabízí soubor jedinečných služeb před, během i po každé cestě.

Vozy DS jsou určeny pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, rádi cestují a chtějí si užít každý okamžik. Snoubí se v nich elegance a špičkové technologie. Celosvětovou modelovou řadu značky DS tvoří modely DS 3, DS 4, DS 7 a DS 9.

Bohumil Brejžek
Foto: DS Automobiles

You may also like...