Nabídku Nákupní galerie Myslbek rozšíří kiosek značky Bubblify

Na začátku února doplní Nákupní galerie Myslbek své portfolio značek o Bubblify. Nový kiosek bude první pobočkou tuzemské značky bubble tea přímo v historickém centru Prahy. Jedná se tak o další ze značek, kterými nákupní galerie v pražské ulici Na Příkopě cílí na mladší generace zákazníků.

Součástí otevírací valentýnské akce v Myslbeku bude tematická balónková výzdoba a doplnění nápojů o červená srdíčka z želé. Zákazníci si z akce odnesou dárek zdarma a na místě také proběhne setkání s populárním influencerem Adamem Kajumim.

„Lokalita v historickém centru Prahy je pro nás klíčová a jedná se o obchodně velmi strategickou pobočku, jelikož je zde velký pohyb jak místních, tak i turistů ze zahraničí. Slibujeme si velký zájem ze strany obou skupin, které mají naše výrobky v oblibě,” říká Andrea Fenn, jednatelka společnosti Bubblify International, s.r.o..


„Značka Bubblify skvěle doplňuje sortiment segmentu F&B a posiluje tenant mix cílící na mladé. Jsme rádi, že bubble tea produkty můžeme našim zákazníkům nabídnout. Vedle Bubblify si u nás mladší zákazníci přijdou na své také v módním řetězci H&M, dm drogerii nebo restauraci Vapiano,”
dodává Lenka Beldíková ze společnosti Cushman & Wakefield, marketingová manažerka Nákupní galerie Myslbek.

Nápojový kiosek bude umístěn v přízemí nákupní galerie vedle eskalátorů do prvního patra. Ve svém sortimentu nabídne kromě klasických bubble tea s čerstvým ovocem také mléčné čaje. Bubblify svým zákazníkům umožní zvolit si dle osobních preferencí míru sladkosti nápoje.

Značka Bubblify na trhu působí od ledna roku 2023, v České republice a na Slovensku disponuje dohromady šestadvaceti pobočkami včetně Myslbeku.