Peklo na Primě: Superšéf Zdeněk Pohlreich postaví restauraci na nohy za 24 hodin

Pořad Superšéf – 24 hodin do pekla a zpět je grandiózní návrat Zdeňka Pohlreicha na obrazovky televize Prima. Každý podnik má svého majitele i personál – žije si svým příběhem, který se Zdeněk pokusí rozkrýt, a bude se snažit přijít na to, kde je zakopaný pes neúspěchu, proč podnik upadá, proč již docházejí síly. Během 24 hodin si vezme Zdeněk restauraci do péče. Od kuchyně až po vzhled interiéru – nezůstane kámen na kameni. Ovšem to nejdůležitější pro cestu za úspěchem je změna myšlení a psychiky všech zúčastněných.

Důležitým úkolem náročné mise je zjistit v naprostém utajení veškeré informace o provozovně a následně se skutečnostmi seznámit i hlavní aktéry. Naučit kuchaře jinému přístupu k vaření. Což probíhá pod taktovkou Zdeňka Pohlreicha v pojízdné kuchyni pořadu Superšéf a dochází k restartu (ne)funkčního konceptu celé restaurace. Rychle, bez zbytečných prostojů. Čas totiž pořád běží. Zdali podnik po tomto zásahu přežije, či ne, je ovšem otázkou motivace, nadšení a práce každého jednotlivce působícího v provozovně. Celý tým je totiž jen tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek.

Zdeněk Pohlreich vysvětluje: „Chtěli jsme naší prací přispět k tomu, aby zvolená restaurace byla lepší nebo aby se všem zjednodušil život. Kdy se vám stane, že dostanete zdarma například myčku? Líbilo se mi stupňování emocí od šoku, přes překvapení, k závěrečnému nadšení. Navíc lidé byli většinou zaskočeni tím, co vše se dá změnit za jediný den. To je perfektní poselství celého Superšéfa. Změny se mohou dít, jen lidi musí chtít. A to platí nejen pro obor, ve kterém se pohybuju já.“

Roman Mrázek, programový ředitel TV Prima, dodává: „Spolupráce se Zdeňkem byla od začátku velice příjemná, koncept pořadu je jedinečný. Jsme rádi, že výsledek je přesně takový, jaký mohou diváci zhlédnout. Ve čtyřech dílech pořadu Superšéf nebude nouze o výjimečné situace, ale také vtipné momenty odlehčení. Troufnu si říci, že Šéf se vrací na obrazovky v té nejlepší formě.“

David Šmahel, šéf marketingové komunikace Komerční banky, zdůrazňuje: „Spolupráce se Zdeňkem Pohlreichem na jeho pořadech se pro nás za poslední roky stala již tradicí. To, co pro českou gastronomii, a vůbec kulturu stravování, dokázal a nadále dělá, je hodno obdivu a podpory. Svým zaníceným přístupem profesionalizuje svůj obor a přispívá k jeho prestiži. A v mnohém tak koresponduje s naší značkou. Na poli bankovnictví i směrem k našim klientům jsou vysoké profesionální standardy pro nás samozřejmostí, dál se snažíme jít zejména v podpoře podnikatelů formou různých programů i v edukaci veřejnosti v otázce finanční gramotnosti. Do budoucna jsou to pro nás nezbytné ingredience úspěšného působení v oboru. Věříme, že i nový pořad oblíbeného Šéfa může být příkladem jedné z takových cest.“

V pořadu Superšéf – 24 hodin do pekla a zpět dává Zdeněk Pohlreich během neuvěřitelných 24 hodin do pořádku restaurace, které už neví, kudy kam. V potu, slzách a beznaději vyvede žalostný podnik doslova z pekla! Šéf v nejryzejší podobě je zpět! Nenechte si jeho návrat ujít!

You may also like...