Peugeot vystavoval na autosalonu v Šanghaji

Zatímco v Evropě i ve Spojených státech stále panují tvrdá omezení související s pandemií koronaviru, v Číně se v týdnu od 19. do 28. dubna konal mezinárodní autosalon, který co do významu i rozsahu  patřil v předkovidové době mezi nejvýznamnější akce tohoto druhu na světě. A jestliže pořadatelé jiných velkých autosalonů – v Ženevě, New Yorku, Tokiu či Detroitu – kvůli pandemii koronaviru ruší letošní ročníky, představuje šanghajský autosalon nejdůležitější automobilovou výstavu letošního roku.

Kompletní nabídka SUV Peugeot

Mezi světovými automobilkami, které v Šanghaji vystavovaly, nechyběl ani Peugeot ze skupiny Stellantis. Francouzská značka představila na autosalonu jak nové SUV 4008 a 5008 s přívlastkem „Chic et Français“, tak i elektrifikovanou řadu tvořenou e-2008, novým SUV 4008 PHEV 4WD a modelem 508 L PHEV. Nová řada SUV Peugeot 4008, 4008 PHEV a 5008 je uváděna na čínský trh za ceny od 169 700 do 263 700 jüanů (21 710 až 33 740 EUR).

Vozy Peugeot 4008 a 5008 je nyní nabídka SUV značky Peugeot v Číně kompletně obnovená, přičemž atraktivitu nabídky zvyšuje také plug-in hybridní fastback Peugeot 508 L PHEV. Jedná se o třetí elektrifikovaný model uvedený na čínský trh během jediného roku, předcházel mu 100% elektrický Peugeot e-2008 a výkonný plug-in hybrid Peugeot 4008 PHEV 4WD s pohonem všech kol. Francouzská elegantní SUV se přitom opírají o čtyři pilíře, jimiž jsou design, kvalita, dynamika a konektivita. Nabízené služby a konfigurace splňují očekávání čínských zákazníků.

Dongfeng Peugeot – auta pro čínský trh

Dongfeng Peugeot je společný podnik mezi Dongfeng Motor Corporation a Stellantis. Sídlí ve Wuhan, hlavním městě provincie Hubei, a vyrábí modely Peugeot a Citroën k prodeji v Číně. Na čínském trhu působí již sedmnáctým rokem, neustále se  přizpůsobuje tržním trendům a vytváří si u moderních čínských zákazníků image „designové značky“. Bude nabízet digitální ekosystém, který klientům zajistí vysoce kvalitní služby mobility jako příslib stoprocentní spokojenosti se službami, kvalitou a zárukou.

Právě ve spojení s těmito novými službami mobility bude Dongfeng Peugeot svou novou identitu rozvíjet. Nové logo se bude používat v komunikaci, v koncesionářské síti i na samotných vozech. Značka plánuje v roce 2021 renovaci čtyřiceti prodejen a modernizaci celé své sítě v příštích třech letech. První vůz s novým logem bude uveden na trh v roce 2022. Dongfeng Peugeot přebírá nové ikonické logo lva a představuje svou novou strategii: „designed by Peugeot made for China“.

Bohumil Brejžek
Foto: Peugeot

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...