Salesforce a Google rozšiřují partnerství. Přináší novou éru produktivity podnikání

Společnosti Salesforce a Google oznámily rozšíření svého strategického partnerství, které spojuje Salesforce, CRM s umělou inteligencí číslo 1, a Google Workspace, nejoblíbenější nástroj pro zvýšení produktivity na světě, aby zvýšili produktivitu pomocí umělé inteligence. Toto partnerství přinese nové obousměrné integrace, které zákazníkům umožní spojit nástroje od Salesforce a Google Workspace, včetně Google Calendar, Docs, Meet, Gmail a dalších, které tak podpoří generativní zkušenosti s AI napříč platformami.

Díky těmto integracím budou moci uživatelé plynule pracovat napříč platformami prostřednictvím generativních asistentů umělé inteligence Salesforce a Google Workspace, společnosti SalesforceEinstein Copilot Duet AI v Google Workspace. Zákazníci tak mohou používat vlastní údaje o účtech, kontaktech a příležitostech ze Salesforce k vytváření přizpůsobených Google Slides a Docs, zatímco záznamy z Google Meet a kontext z Gmailu a Google Calendar lze přenést do Salesforce k aktualizaci záznamů a spuštění pracovních postupů, jako je uložení podepsané smlouvy do Salesforce a uzavření příležitosti pomocí zprávy o výhře a prohře vygenerované v Docs.

V rámci této spolupráce Salesforce a Google spolupracují na tom, aby jejich nabídky generativních asistentů AI byly rozšiřitelné, a každý z nich bude prvním partnerem, který se bude integrovat s nově dostupnými platformami třetích stran. 

Proč to je důležité: Generativní umělá inteligence mění způsob práce firem i lidí. 77 % vedoucích IT pracovníků tvrdí, že generativní AI pomůže jejich organizaci rychleji obsloužit zákazníky, a 64 % podniků očekává, že AI zvýší produktivitu jejich pracovníků.

Rozšířené partnerství mezi Salesforce a Google tak pomůže nejen zvýšit produktivitu poskytováním relevantních dat v souvislostech ve správný čas, ale také zajistí spoustu generativních výhod AI v průběhu práce. Díky této integraci budou uživatelé moci:

  • Generovat personalizovaný obsah v rámci Google Workspace a Salesforce: Uživatelé budou moci generovat personalizovaný a kontextový obsah Workspace, včetně e-mailů v Gmailu, obsahu v Dokumentech Google a dalších, z Workspace nebo Salesforce, a to díky bezproblémovému přístupu k relevantním informacím Salesforce o předchozích schůzkách, interakcích se zákazníky a výsledcích prodeje.
  • Aktualizovat záznamy v systému Salesforce pomocí kontextu z Google Workspace: Uživatelé budou moci využívat data z Google Workspace k automatickému udržování aktuálních záznamů v Salesforce, což zvýší produktivitu a odstraní manuální úkony – například posunutí fáze příležitosti v Salesforce na základě kontextu z Gmailu.   
  • Řídit automatizaci ve velkém měřítku: Uživatelé budou moci automatizovat procesy a eliminovat potřebu přepínání kontextu automatickým generováním souhrnů interakcí a schůzek, plánováním následných opatření a přidělováním úkolů a dalšími možnostmi na základě kontextu ze Salesforce a Google Workspace. Například po úspěšném obchodním hovoru může shrnutí z Google Meet spustit přiřazení úkolů vlastníkům v Salesforce, naplánovat následné schůzky v Google Calendar a posunout fázi obchodu do stavu uzavřeno.
  • Jít ještě hlouběji: Google Workspace je prvním partnerem pro integraci s novým rozšiřujícím rámcem Duet AI společnosti Google Workspace a Google Workspace je prvním partnerem pro rozšíření nového Einstein Copilot společnosti Salesforce. Einstein Copilot bude mít přístup k relevantnímu kontextu v Google Workspace, aby obohatil pracovní postupy v oblasti prodeje, služeb, marketingu, obchodu a dalších. Každá z těchto integrací se opírá o důkladnou ochranu soukromí a uživatelských dat, která je již zavedena napříč celým Salesforce a Google Workspace. 
  • Širší dynamiku AI: Kromě integrace Google Workspace s Einstein Copilot společnosti Google a Salesforce oznamují, že zákazníci mohou využít své LLM nasazené na Vertex AI, včetně rodiny modelů PaLM od Googlu, a použít je v rámci platformy Einstein 1 k vytváření generativních zkušeností s AI v rámci celého systému Customer 360. Tato pokračující dynamika v oblasti dat a AI navazuje na partnerství oznámená na začátku tohoto roku mezi Salesforce Data Cloud, Google BigQuery a Google Vertex AI, která mají podnikům pomoci využívat data a AI k zajištění ucelenější strategie zákaznických dat a k vytváření personalizovaných zákaznických zkušeností.

Vyjádření společnosti Google: „Naše partnerství se Salesforce je příkladem toho, proč otevřený a rozšiřitelný ekosystém pro generativní umělou inteligenci vytváří největší možné hodnoty našim zákazníkům. Spolupráce Salesforce a Google Workspace tak umožní organizacím nově definovat způsoby práce s generativní AI, které pomohou podpořit inovace a produktivitu ve velkém měřítku a zefektivní tím běžné úkoly,“ říká Thomas Kurian, generální ředitel společnosti Google Cloud.

Vyjádření společnosti Salesforce: „Naše partnerství se společností Google umožňuje organizacím naplno využít potenciál umělé inteligence a dat na základě důvěry. Tato hluboká integrace mezi Salesforce a Google Workspace, s níž mnoho uživatelů tráví velkou část svého dne, pomáhá šetřit čas a prostředky, poskytuje mnohem větší hodnotu a hlubší vhled do jejich dat a zásadně změní způsob, jakým lidé pracují,“ uvádí  David Schmaier, prezident a produktový ředitel společnosti Salesforce.

You may also like...