Společnost HUGO BOSS otevřela svůj první outletový obchod ve Fashion Aréně

Nejnavštěvovanější české outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet otevřelo nový obchod s luxusní a nadčasovou módou značek HUGO a BOSS. Zákazníci v tomto ojedinělém butiku nakoupí elegantní kolekci BOSS Black i volnočasovou módu z kolekce BOSS Green a BOSS Orange. Prodejní plocha o výměře 500 m2 je koncipována v minimalistickém stylu a umocňuje tak prémiový zážitek z nakupování. 

Značka BOSS je synonymem pro klasickou eleganci a sofistikovaný styl. Oblečení a doplňky z této řady v sobě snoubí moderní design s prvotřídní kvalitou. V nabídce nechybí dokonale střižené společenské obleky, stylové doplňky, ani oblečení pro volný čas. Ambasadory značky se pro letošní rok stali například: Gigi Hadid, Naomi Cambell, Khaby Lame, Maluma, Matteo Berrenttini, Lee Minho, Patrick Mahomes, Suki Waterhouse a další.

Na druhé straně značka HUGO je progresivnější linií proslulé německé společnosti HUGO BOSS. Poskytuje prostor pro sebevyjádření a objevování. Hravé a individuální kolekce HUGO si zamilují především mladší ročníky libující s v překonávání konvencí a udávání trendů. Tato linie je energická a experimentuje s nekonvenčními styly a netradičními materiály.


Podzimní a zimní kampaň HUGO 2023 propojuje módu s hudbou

Úderné heslo #HUGOYourWay, které vzniklo během modernizace značky HUGO v roce 2022, získává tento podzim nový význam. Pro zimní a podzimní sezónu se HUGO přesouvá na hudební scénu a pokazuje na propojení hudby a módy. Kampani propůjčila tvář řada známých umělců, mezi nimiž je i zpěvačka Bella Poarch. Ta aktuálně pracuje na kolekci HUGO x Bella Poarch, která propojuje její stylové sebevyjádření, hudbu a heslo značky #HUGOYourWay. 

Cílem  kampaně  je  poukázat  na  nerozlučnost  inspirativních  příběhů,  hudby,  pohybu  a  módy. K propagaci myšlenky využije značka HUGO sociální sítě Instagram, TikTok a Youtube jako hlavní platformy reklamy. Umělci, mezi kterými jsou Chase Hudson, Chiara Hovland, Ashley Moore, Lola Clark a William Ernult budou sdílet videa na Instagram a TikTok, ve kterých se objeví denimové kousky z ombre kolekce HUGO pro podzim a zimu 2023.

Kolekce pro podzim a zimu 2023 nabízí celou řadu neobvyklých textur, látek a stylů, přičemž ale nezapomíná na charakteristický elegantní styl a barevnou paletu značky HUGO. Na jednotlivých kusech oblečení a doplňků je výrazně umístěno ikonické logo HUGO, které nositelům připomíná étos značky spočívající v autentičnosti, originalitě a výstřednosti. V kolekci pro podzim a zimu 2023 naleznete okázalé kousky v červeno-černé barevné paletě HUGO na džínovině a žerzeji, prémiové kovové ozdoby na kabelkách nebo výraznou retrografiku na tričkách a nadměrných mikinách s kapucí. Nečekaná barevná paleta královské modři, levandulové a béžové se skvěle doplňuje s ikonickými barvami HUGO – černou, bílou a červenou – a dodává jim nový barevný rozměr.

Kampaň značky HUGO překračuje tradiční hranice módy skrze dynamickou energii hudby. Myšlenka kampaně je vyjádřena skladbou „Body Wan Shake“ v podání Freq Motif x Magugu a fotografiemi Stuarta Winecoffa pod uměleckým vedením Treye Lairda a agentury Team Laird.

You may also like...