Star Casino se spojilo s bojovníkem Václavem Sivákem a šipkařem Karlem Sedláčkem

Síť kasin s více než 20letou tradicí, Star Casino, se pustila do světa sportovního sponzoringu. Bojovník Václav „badsivak“ Sivák a šipkař Karel „Zlej Kája“ Sedláček – to jsou sportovci, se kterými svou značku nově společnost spojila. Sponzorství je pouze začátkem nové komunikační strategie Star Casina.

Miloslav Bohůnek

„Spolupracujeme s nadanými sportovci, kteří jakožto ambasadoři naší značky ztělesňují nám vlastní bojovnou povahu – jsou odvážní, sebevědomí a nebojí se výzev. Třebaže jsme na trhu více než 20 let, nás v tuto chvíli čeká spousta nových výzev. A to je to, co vás posouvá stále kupředu. Sponzoringu jsme se věnovali vždycky. Teď jsme ale chtěli spojit naši značku s někým, kdo poroste s námi. Důležité pro nás při výběru bylo, abychom především sdíleli bojovný duch Star Casina,“ říká Miloslav Bohůnek, manažer rozvoje podnikání z CEC Praha a.s., sítě Star Casino. „V budoucnu budeme rozšiřovat naše sponzorské portfolio o další sportovce i umělce,” dodává.

Bojový duch šampiona, Václav „badsivak“ Sivák

Jedním z prvních velkých partnerství je pro Star Casino spojení s bojovníkem Vaškem Sivákem. Ten má za sebou silný příběh odhodlání a vytrvalosti. I to jsou hodnoty, které společně sdílejí.

„Star Casino je mým hlavním sponzorem a musím říct, že vše funguje, jak má. Nosit na sobě loga velkých značek je zaručeně sen každého sportovce. Nejde jen o prestiž, ale jde také o to, že konečně můžu naplno trénovat, vítězit a k tomu jsou důležité rozhodně finanční prostředky sponzorů. Za společností stojí mladý a kreativní tým, který je opravdu férový, a ve kterém vidím vlastního bojového ducha,” komentuje Sivák.

Od bojového sportu k šipkám, Karel „Zlej Kája“ Sedláček

Karel Sedláček patří mezi nejlepší české hráče šipek. Jak sám říká, za jeho úspěchem je především obrovská vytrvalost, cílevědomost a uvědomění, že nic není zadarmo a člověk musí za každou cenu makat, vytyčit si cíle a za nimi tvrdě jít. I to mají společné s týmem Star Casina, partnerství tak vzniklo zcela přirozeně.

„Za skoro 28 let, co šipky hraju, je to i velká oběť, co se týče rodinného života a všeho ostatního. Člověk všechno přizpůsobuje jen šipkám a vlastně podle toho se řídí i celoroční kalendář. Nebyly výjimkou roky, jako třeba loni, kdy jsem měl pouze 9 volných víkendu, což bylo neskutečné tempo. Člověk, když chce něco dělat profesionálně a naplno, nestačí to dělat na 100 %, ale na 130 % a opravdu tomu obětovat všechno a ani tak se nemusí stát, že ten cíl dosáhne. Spolupráce se Star Casinem je pro mě super věc. Díky sponzorům může sportovec fungovat, může si dovolit cestovat na šipky víc a víc, což je důležitý. Spolupráce se Star Casinem si moc vážím,“ komentuje Sedláček.

Brand institut v čele kampaně

Za marketingovou strategií značky Star Casino stojí dvojce reklamních stratégů nejen sportovního marketingu Jiří Stabla a Matěj Kretík z Brand Institutu. Díky bohatým zkušenostem z mnoha odvětví se dohodli, že se o kontent Václava Siváka a dalších známých tváří budou starat společně. Jejich práci brzy odvysílají televizní stanice, pro kterou připravují masivní a vitální kampaň.

Z dob, kdy jsme připravovali Jiřího BJP Procházku k jeho pásu UFC šampióna, čerpali jsme výhody i nevýhody moderního marketingu. Jsme myslím jediní, kterým se opravdu podařilo díky ukázněnému marketingu vyvolat u lidí pocit jako by se jednalo o Nagano. Pokud si někdo myslí, že za obřími projekty stojí jeden člověk, tak je to nemožné. Kampaň, která doslova rezonuje společností se vede systematicky, týmově a neexistují na ni náhody.  A pokud se vám ozve přední síť casin, abyste je marketingově ‚vytunili‘, dává vám to pocit, že něco opravdu umíte, a to náš desetičlenný tým v Brand Institut rozhodně umí. Pokud by žil David Ogilvy, myslím si, že by nás pochválil,” prozrazuje Jiří Stabla z Brand Institutu.

„Sám celý život sportuji, a proto jsem rád, že můžeme touto cestou, prostřednictvím Star Casina, podpořit nadané talenty, se kterými pak rádi třeba i potrénujeme,” říká závěrem Bohůnek.

Budování silné a loajální zákaznické základny je klíčové pro úspěch každé značky na dnešním konkurenčním trhu. Společnosti hledají způsoby, jak navázat hlubší vztah se svým publikem, než je pouhý prodej produktů či služeb. Klíčová je především důvěryhodnost značky. Jedním z efektivních způsobů, jak jí dosáhnout je sponzoring, zejména výběr ambasadorů, kteří značku reprezentují.

You may also like...