Uznávané ocenění Czech Superbrands patří již po desáté společnosti Kaufland

Jedno z nejuznávanějších globálních ocenění Superbrands, které na základě kritérií a metod každoročně určuje ty nejlepší firmy po celém světě, již po desáté za sebou získává společnost Kaufland. Značky prochází výběrovými koly, kde rozhoduje hned několik faktorů. Mezi ně patří budování brandu, povědomí o značce či prestiž společnosti. Ocenění obchodnímu řetězci udělili jak experti z oblasti byznysu, komunikace, marketingu nebo médií, tak i samotní zákazníci.

Renata Maierl a Ivana Dvořáková

Program Superbrands má v České republice dlouho historii a své působení obnovil v roce 2013.  Právě od tohoto roku každoročně oceňuje obchodní značky hned v několika kategoriích. Širší výběr firem určí společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací. Následně z výsledků spotřebitelského průzkumu agentury INCOMIND vzejde seznam semifinalistů. Ke každému ročníku patří slavnostní galavečer, kde si vítězné společnosti mohou své ocenění převzít. „Z obhájení titulu Superbrands jsme stejně nadšení jako první rok. Skutečnost, že se pravidelně řadíme mezi ty nejlepší nás velmi těší. Do budoucna chceme jít stejným směrem a stále se zlepšovat, abychom naplnili veškerá očekávání,“ říká tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl.

V České republice je pro získání ocenění Superbrands podstatné, aby zákazníci měli se značkou spojenou skvělou pověst a významné hodnoty. Hodnotí se také kritérium přístupu k zákazníkovi. Letos se jedná již o jedenáctý ročník této soutěže, z čehož desetkrát bodovala právě společnost Kaufland. Společnost Kaufland působí na českém trhu 25let.

You may also like...