Za doby pandemie vzrostl zájem o křišťálové tvoření. Preciosa chce situace využít a ovládnout trh DIY

Jeden rok uplyne 1. března od prvních potvrzených případů onemocnění COVID-19 v Česku. Od té doby přinesla opatření pro boj s touto nemocí do života lidí řadu změn. Reakcí na ně je i nebývalá poptávka po českém křišťálu z Preciosy. Lidé pro ukrácení dlouhé chvíle i pro vlastní potěšení z křišťálu vytvářejí šperky nebo nejrůznější dekorace. „Zejména v USA je trend domácího tvoření nesmírně rozšířený a v podstatě tradiční. Vnímáme, že vlivem změn způsobených celosvětovými opatřeními sílí i jinde,” popisuje šéf obchodu a marketingu Preciosa Components Jan Štiller.

Navzdory silným omezením v podobě nemožnosti osobních setkání na různých místech světa nyní Preciosa Components s partnery od Tokia či Sydney až k Los Angeles intenzivně posiluje existující obchodní toky a vytváří nové tak, aby rostoucí poptávku dokázala uspokojit. Cílem je postupné usazení Preciosy v pozici světové jedničky trhu DIY (z anglického Do It Yourself – udělej si sám). „Preciosa postupně přebírá velké množství zákazníků z tohoto segmentu a nás velmi těší, že je o náš křišťál stále větší zájem,“ dodává Jan Štiller. „Naše týmy se s neutuchajícím úsilím připravují na to, že se Preciosa stane v tomto segmentu číslem jedna.“

Preciosa měla v oblasti křišťálových komponentů vždy velmi silnou pozici, která se nyní ještě upevňuje. „Lidé po celém světě vnímají stále více udržitelnost a lokálnost jako důležité hodnoty. Naše křišťálové komponenty se vyrábí pouze v Křišťálovém údolí na severu Čech a společnost se již několik desetiletí zasazuje o to, aby naše produkce byla co nejšetrnější k životnímu prostředí. Zároveň nabízíme křišťál v té nejvyšší kvalitě,“ doplňuje Jan Štiller. Desítky let trhu s prémiovými křišťálovými komponenty dominovala společně s Preciosou ještě společnost Swarovski. Ta se nyní rozhodla svou pozici v některých segmentech, mezi které patří i DIY, zcela opustit a zaměřit se na hotovou bižuterii.

Díky tomu se do popředí zájmu dostává portfolio křišťálových komponentů z Preciosy. To v rámci divize Components čítá aktuálně přes 25 tisíc katalogových položek ve velikosti průměru jediného dokonale vybroušeného křišťálového kamene od necelého milimetru k takřka 1,2 centimetru. Řada z nich je světově unikátní, vyrobená ze sklovin vyvinutých ve vlastních laboratořích Preciosy, a nenabízí je žádný jiný výrobce.

Ohromující je i portfolio komponentů na míru, kterých je téměř 75 tisíc. Z hlediska segmentu DIY je nepřehlédnutelná i role Preciosy Ornely, která vyrábí proslulý český rokajl. Ta nemá v rámci svého druhu na světě konkurenci v počtu nabízených barev populárních perliček.

V nejbližších týdnech Preciosa Components představí světu další unikátní produkty, které milovníkům třpytu nabídnou nové tvůrčí možnosti. Inspirativní novinková kampaň bude představena již 3. března.

Preciosa Components je členem Preciosa Group.

Pod jednou značkou vzniká luxusní zboží z autentického českého křišťálu. Tradice společnosti vychází z dílen v Křišťálovém údolí založených před stovkami let, které doplňují nejnovější technologické postupy a řešení z vlastních výzkumných laboratoří.

Foto: Preciosa Components

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...