Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko startuje kampaň na podporu ubytovatelů

Na otevření služeb a restart turistické sezony nachystali na Budějovicku slevy pro ubytované. Kampaň s názvem Dovolená v jižních Čechách má podpořit cestovní ruch v destinaci v období mimo letní sezonu. Do akce se slevovými vouchery na ubytování je zapojeno již dvacet pět ubytovatelů.

Sleva třicet procent na ubytování a podpora až do výše 1,8 milionu korun. Takové jsou podmínky kampaně Dovolená v jižních Čechách, kterou spustila destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko s městy České Budějovice a Hluboká nad Vltavou. Výhody mohou hosté čerpat již nyní a využít tak aktuálního rozvolnění k první letošní dovolené. “Jedná se o podporu ubytovatelů v naší oblasti. Hosté jsou motivováni slevovým voucherem na ubytování a rozdíl v ceně je ubytovatelům kompenzován z rozpočtu do kterého se zapojily Budějovice a Hluboká. Hostům tak zbyde více peněz na samotný pobyt, čímž podpoříme i další provozovatele služeb,” uvedl ředitel destinační společnosti Tomáš Polanský.

Vouchery si zájemci mohou rezervovat na webu dovolena.jiznicechy.cz, kde naleznou také seznam zapojených ubytovatelů. Těch je v současnosti již více než dvacet. Slevu až 300 Kč na osobu a noc mohou čerpat skupiny 2 – 6 osob. V průběhu května a června platí podmínky pro pobyty na 2 – 7 nocí a v období září až listopad na 3 – 7 nocí. Během prázdninových měsíců pak spoléhají organizátoři na přirozený zájem o destinaci. “Dopad současné krize v cestovním ruchu je v případě městských destinací mnohem větší, než u jiných turistických lokalit v republice. To je také důvod, proč jsme se rozhodli tuto kampaň za město České Budějovice podpořit,” vysvětluje náměstek primátora Českých Budějovic pro cestovní ruch Viktor Vojtko.

Koncept vychází z loňské úspěšné kampaně, během které bylo do podpory ubytovatelů v jižních Čechách investováno formou slevových voucherů 12 milionů Kč. Z toho 1,5 milionu Kč bylo čerpáno přímo na Budějovicku, kde vouchery využilo 1787 ubytovaných osob. “Loňská kampaň rozhýbala turismus na Hluboké v tom nejtěžším období a podpořila nejen ubytovatele, ale i další provozovatele služeb napojených na cestovní ruch. Ani letos nemůžeme spoléhat na přirozený vývoj okolností a musíme udělat maximum, abychom k nám hosty dostali,” říká David Šťastný radní města Hluboká nad Vltavou.

You may also like...