Druhá fáze employee branding kampaně „m“ v makro ČR je v plném proudu

Společnost makro ČR pokračuje v budování své značky jako atraktivního zaměstnavatele. Druhá fáze unikátní employee brandingové kampaně „m“ se právě spustila a nově cílí i na cílovou skupinu 18–45 ve vybraných regionech i prostřednictvím outdoorové reklamy. Kampaň, která byla v první fázi zaměřena na zaměstnance a jejich zapojení, nyní oslovuje potenciální uchazeče s jasnou a autentickou nabídkou pracovních příležitostí tím, že ukazuje makro jako silného, stabilního a atraktivního zaměstnavatele.

“Věděli jsme, že bez jasně formulované nabídky a definovaných hodnot nemůžeme efektivně oslovovat kandidáty. Proto jsme se rozhodli začít interně – získat zaměstnance jako ambasadory značky. Dnes vidíme, že to byla správná cesta. Naše hlavní claimy ‚Pomůžem si, když je třeba‘, ‚Milujem to, co děláme‘ a ‚Rostem tím, že se učíme‘ nejsou jen slogany, ale skutečné hodnoty, kterými žijeme a které naši lidé přirozeně komunikují dál,“ říká Daniela Hrbková, ředitelka People & Culture makro ČR.


Díky pečlivé přípravě, která zahrnovala interní i externí výzkumy, se týmu People & Culture makro ČR podařilo vytvořit silnou a autentickou identitu zaměstnavatele. První fáze online kampaně byla kreativně zpracována formou tří videí, v nichž vystupují samotní zaměstnanci makro. Kampaň probíhala na platformách Facebook, Instagram, YouTube i Spotify a měla zásah téměř 6 miliónů. Dosavadní výsledky kampaně ukazují, že makro je vnímáno jako stále atraktivnější místo pro práci. Nové kariérní stránky „zkustovmakro“ zaznamenaly nárůst o 22 tisíc návštěvníků, přičemž průměrná doba strávená na stránce přesahuje tři minuty.

Druhá fáze kampaně kromě online aktivit zahrnuje i outdoorovou reklamu. Kampaň tak bude viditelná v blízkosti prodejen makro, na regionálních billboardech nebo zastávkách veřejné dopravy. Cílem je nejen přilákat nové talenty, ale i nadále posilovat komunitu makro uvnitř firmy.

Makro ČR ukazuje, že budování značky zaměstnavatele může být nejen efektivní, ale i autentické. Místo běžných pracovních inzerátů sází na přirozenou komunikaci hodnot a kultury firmy. Výsledky jasně dokazují, že takový přístup přináší nejen vyšší povědomí o makro ČR jako zaměstnavateli, ale také kvalitnější kandidáty.

You may also like...