Globus je Rostlinným řetězcem roku 2024. Potvrdila to nezávislá anketa Rostlinně

Již potřetí za sebou získaly hypermarkety Globus prvenství v prestižní anketě Rostlinně. Znamená to, že v těchto obchodech najdou Češi vůbec nejlepší nabídku veganských potravin na tuzemském trhu. Podle Globusu je to tím, že naslouchá přání svých zákazníků a přináší jim neustále zajímavé novinky. Díky neustálé snaze prohlubuje své odborné know-how a může tak být dlouhodobým lídrem českého moderního trhu s alternativní stravou.

Kdysi bylo nemyslitelné, aby si na jediném místě člověk pořídil kompletní veganský jídelníček. Shánění alternativních potravin dalo práci a vyžadovalo spoustu času. Tuto komplikaci pro strávníky vyřešil již před lety Globus svými sekcemi Zdravý svět. Ty jsou dostupné v jeho šestnácti hypermarketech a nabízejí na jediném místě 1 100 produktů alternativních potravin včetně těch čistě rostlinných. Toho si všímá prestižní anketa Rostlinně, která několik let sleduje vývoj v oblasti nabídky rostlinných pokrmů v Česku. A potřetí v řadě udělila hypermarketům Globus první místo.   

„Nabídku alternativních potravin pro naše zákazníky bereme velmi zodpovědně. Nové produkty a dodavatele vyhledáváme, zkoumáme novinky nejen u nás, ale sledujeme trendy i ve světě, abychom mohli českým zákazníkům přinést nejmodernější a nejkvalitnější rostlinnou stravu. A jsme moc rádi, že laická i odborná veřejnost si dlouhodobě všímá faktu, že Globus je na trhu jedinečný,“ řekl Martin Hubka, Category manager zdravé stravy v Globusu. Podle jeho slov počet zákazníků sekcí Zdravý svět kontinuálně rok od roku stoupá. Táhne je sem jak kvalitní nabídka, tak i neustálé zařazování zajímavých novinek. „V současné době se snažíme do naší nabídky získat kvalitní dodavatele alternativ rybích specialit a plodů moře. Samozřejmě poptáváme alternativní potraviny známých značek i z dalších oblastí, které v Česku zatím nejsou dostupné,“ uzavřel Hubka.

Projekt Rostlinně sleduje vývoj v oblasti nabídky rostlinných pokrmů, pomáhá obchodníkům i majitelům restaurací se v oblasti zorientovat, a tak lépe naplnit měnící se požadavky zákazníků. Zároveň slouží jako pomocník pro zájemce o rostlinné stravování, ti mohou načerpat inspiraci na sociálních sítích projektu. Rostlinně opakovaně pořádá spotřebitelskou anketu o Rostlinný produkt roku, hodnocení obchodních a kavárenských řetězců z hlediska jejich rostlinné nabídky a organizuje business konferenci Plant-Powered Perspectives zaměřené na rostlinné trendy v ČR.

You may also like...