Kaufland přichystal svým zaměstnancům řadu překvapení a předvánoční benefity

Společnost Kaufland velmi oceňuje mimořádné pracovní úsilí a vstřícnost svých zaměstnanců a jako projev poděkování pro ně před koncem letošního náročného roku připravila několik překvapení.  “Nesmírně si vážíme toho, s jakým nasazením a ochotou naši zaměstnanci i v této složité době dělají vše pro to, aby zajistili bezproblémový chod našich prodejen. Dobře víme, že právě díky nim můžeme zákazníkům poskytnout bezpečné a pohodlné nákupní prostředí,” říká generální ředitel Kauflandu Stefan Hoppe a dodává: „Chceme jim za to moc poděkovat a umožnit jim, aby prožili klidné a šťastné Vánoce se svými blízkými.” 

V listopadu rozdělila společnost zaměstnancům vánoční odměnu v celkové výši 55 milionů korun. V prosinci pak Kaufland nadělí všem zaměstnancům na 135 prodejnách během vánočních svátků den placeného volna.

Kaufland dlouhodobě dbá rovněž na to, aby svým zaměstnancům i v době pandemie vytvořil bezpečné a příjemné pracovní prostředí. Již od října proto poskytuje všem zaměstnancům na prodejnách zdarma na podporu imunity nejen čerstvé ovoce, čaj, med, citron a zázvor, ale také vitamín C ve formě tablet. “Zdraví našich zaměstnanců je pro nás prioritou. Kromě vitamínů a ovoce na posílení imunity jim chceme poskytnout příjemné zázemí a bezpečné pracovní prostředí. Samozřejmostí je vybavení zaměstnanců ochrannými pomůckami,” zdůrazňuje generální ředitel. 

Kaufland tak v letošním roce na mimořádnou vánoční odměnu, den volna, opatření na podporu imunity a vánoční překvapení vynaložil celkovou částku ve výši 75 milionů korun.

V prodejnách Kauflandu v těchto dnech také probíhá již tradiční projekt Helphand.​ Zaměstnanci z centrály díky němu podporují své kolegy v provozu a pomáhají jim například při obsluhování za pultem, doplňování zboží nebo při práci na pokladně. „Na tuto akci máme od zaměstnanců velmi pozitivní ohlasy. ​Zaměstnancům z centrály umožňuje nejen lépe porozumět každodennímu fungování našich prodejen, ale také podat pomocnou ruku kolegům na prodejnách v náročném předvánočním období,“ vysvětluje Stefan Hoppe.

 

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...