LEMARKET v Pražské tržnici: Tisíce poctivých dárků na jednom místě

Vánoční LEMARKET se po roce vrací, a to rovnou do nové lokace v podobě haly 13 v Pražské tržnici, kde se 4. – 5. prosince 2021 představí kurátorovaný výběr více než 100 lokálních prodejců.

LEMARKET nabídne tradiční široký záběr značek od oblíbených jmen po nové projekty, od šperkařů, módních brandů či dekorací až po delikatesy, kosmetiku, doplňky do bytu či dětské zboží. Mezi potvrzená jména patří např. šperky Du Coeur, porcelán MindSet a Výpečky, květinářství Květerie, módní značky jako White Sage či Oneday, kabelky ADEMI, papírnictví Kartotéka, doplňky pro krásnější domov od SELAH store, přírodní kosmetika Jagaia, svíčky Perfumed Prague nebo převážně dětské značky jako Wild Moon a Kotoloč. Seznam všech tvůrců bude uveden na webu LEMARKETU.

Máme velkou radost, že se na nás Pražská tržnice obrátila s návrhem pořádání vánočního tržiště v nově zrekonstruované hale 13, která je pro 13. ročník naší akce jako stvořená.” říká Elena Janota, zakladatelka LEMARKETU. „Abychom mohli dát šanci prezentovat se co největšímu počtu značek, přímo před halou 13 bude také velký bílý stan s vytápěním a dřevěnou podlahou. Kapacita tak bude vyšší než obvykle, akce však i nadále zůstává kurátorovaná a držíme si vysoký standard, na který jsou naši návštěvníci zvyklí.” dodává Janota.

„Už od dob založení tržiště nám jde o to objevovat a představovat poctivé značky širší veřejnosti a pomáhat jim v jejich posunu – letos je situace bohužel zase o něco kritičtější vlivem pandemie, nemožností potkávat se osobně na marketech a obecně větším šetřením ve společnosti.”

I proto bude letos jedno z míst věnováno dárkům přímo pro designéry. „V rámci LEMARKET studia máme stálé klienty, kterým radíme s marketingem, brandingem značky i tvorbou obsahu. Nafukovací kapacitu bohužel nemáme, ale napadlo nás pomoci – kromě tržiště samotného – alespoň jednorázově, třeba formou voucherů na konzultace ohledně směřování značky nebo tvorbu grafiky či jiného obsahu,” vysvětluje Janota. „Na LEMARKET často chodí i rodiny a kamarádi našich tvůrců a právě pro designéry bývá oříšek něco pořídit. Dárek v podobě pomoci jejich značce tak snad udělá radost dvojnásob,” doplňuje.

Jako vždy nebude chybět dětský koutek v režii LEMARKET Hlídárny nebo oblíbená food zóna plná osvědčených pražských bister a podniků. V plánu je také řada workshopů pro děti i dospělé návštěvníky a rovněž doprovodný kulturní program dle pandemické situace.

Exkluzivně pouze v předprodeji na webu LEMARKETU jsou k dispozici speciální vstupenky 3v1, které umožňují zvýhodněný vstup 2+1 na 3 akce v hale 13, jichž je LEMARKET pořadatelem. Vstupenka platí po oba dny konání LEMARKETU a také 26.listopadu na Blešení – bleší trh s hudebním programem, a 28.listopadu na VSL – prodejní svatební festival. Všechny akce mají jedno společné: lokálnost, udržitelnost, nákupy od poctivých tvůrců a kulturní program k tomu. Vstupenky na jednotlivé akce budou v prodeji pouze na místě.

LEMARKET je moderní tržiště, které objevuje a představuje lokální tvůrce a projekty. Návštěvníkům nabízí příležitost seznámit se s novými značkami a setkat se s jejich autory. Dbá na kurátorovaný výběr, příjemnou atmosféru, estetické prostředí a hlavně na široký záběr značek od šperků, módy, kosmetiky, doplňků do bytu či dekorací až po dětské oblečení a hračky, poctivé delikatesy, papírenské skvosty nebo potřeby pro čtyřnohé kamarády. Kromě samotného marketu podporuje LEMARKET malé lokální značky na jejich cestě za úspěchem prostřednictvím projektu LEMARKET studio.

 

You may also like...