Letiště Praha rozšiřuje komerční prostory

Letiště Praha otevřelo novou komerční zónu na Terminálu 2 o celkové rozloze 2200 m². V nově vzniklém prostoru v části za bezpečnostní kontrolou se nachází šest retailových obchodních jednotek a jedna restaurace s jídelním koutem. Prostor brzy doplní také dětský koutek. Naproti tomu, část zóny před bezpečnostní kontrolou ve veřejné části odletové haly Terminálu 2 bude využita pro servisní přepážky nebo čekárnu pro cestující se zdravotním omezením. Projekt nové komerční zóny reaguje na rostoucí počet cestujících a je největším rozšířením komerčních prostor na Terminálu 2 od jeho otevření v roce 2006.

 „Nová komerční zóna na Terminálu 2 umožní Letišti Praha v souladu s jeho dlouhodobou strategií uspokojit poptávku neustále rostoucího počtu cestujících, rozšířit nabídku o nový a zajímavý sortiment, poskytnout zákazníkům bohatší výběr a v neposlední řadě zvýšit komfort při nakupování a stravování,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.

 Součástí komerční zóny je celkem šest obchodů, mezi nimi jsou tři prodejny s módou The Fashion Place, prodejna s kosmetikou Rituals, obchod s kabelkami italské značky Coccinelle a hračkářství Hamleys. Restauraci s unikátním konceptem tržiště zde provozuje švýcarský řetězec Marché International, který má dvě své pobočky na Terminálu 1 již od října 2018.

 „Jsme rádi, že jsme se mohli podílet na vytvoření nové komerční zóny na Terminálu 2. Nabídka módy a doplňků v našich prodejnách The Fashion Place je šitá na míru specifickému profilu cestujících
na Terminálu 2. Společně s Rituals pak vhodně doplňuje již existující nabídku na tomto terminálu,“
říká Richard Procházka, CEO Lagardere Travel Retail Czech Republic. Mezi prémiovými značkami prodejen The Fashion Place se objevuje například Tommy Hilfiger, Boss, Polo Ralph Lauren nebo Superdry. Řada produktů z nabídky komerční zóny je k dostání ve speciálních nabídkách.

 „Nově otevřená prodejna Hamleys na Letišti Václava Havla Praha je prvním obchodem svého druhu ve střední Evropě a jsme velice rádi, že ji otevíráme právě v Praze. Od našich klasických obchodů se Travel Format liší zejména skladbou sortimentu. I přes velikost prodejny si však Hamleys Travel Format zachovává ojedinělou atmosféru obchodů Hamleys – místa, kde zábava začíná a nikdy nekončí,“ říká Dan Chytil, Director of Operations společnosti Hamleys.

„Jsme velice rádi, že na Letišti Václava Havla Praha máme již třetí restauraci. V restauracích Marché Mövenpick a Zigolini můžou cestující ochutnat pokrmy z čerstvých surovin, které pro ně připravujeme přímo před nimi. Používáme pouze přírodní ingredience, díky kterým má zákazník možnost ocenit jednoduchost dobrého jídla. Svěží a zdravější – tak to vidíme my,“ říká Hermann Ircher, CCO společnosti Marché International.

 

You may also like...