Největší akce v historii pivovaru Pilsner Urquell: První pivo je na nás

Znovuotevření hospod a restaurací od 25. května podpoří plzeňský pivovar dosud největší akcí v dějinách s názvem „První pivo je na nás“. Každý zákazník, který si objedná pivo v hospodě, kde mají Pilsner Urquell na čepu, dostane další pivo na účet pivovaru. Prazdroj plánuje milovníkům piva načepovat celkem milion piv a podpořit tímto krokem hospody v jejich nastartování.

„Naše ekonomika i celá společnost potřebují nové impulsy a podporu. Věděli jsme, kdy se zastavit a zůstat doma – ale víme také, že je potřeba zase uvést vše do pohybu,“ vysvětluje Václav Berka, emeritní sládek Plzeňského Prazdroje.

Každý, kdo si objedná pivo v hospodě nebo restauraci, kde se se čepuje Pilsner Urquell, dostane další pivo na účet pivovaru. O posezení s přáteli u dobrého čepovaného piva bude nejspíš velký zájem, čemuž nasvědčuje situace po otevření zahrádek. „Uplynulé týdny byly pro naši hospodu náročné, i když nám částečně pomohl prodej přes okénko nebo štamgasti, kteří si koupili voucher v projektu Zachraň hospodu. Sám už se ale nemůžu dočkat, až si zase stoupnu za pípu a budu moci svým hostům načepovat pořádné pivo jako dřív,“ říká Simon Balonek, vítěz soutěže Master Bartender z pražské hospody U Kruhu.

Akce je omezená na jedno pivo na osobu a platí do vydání poskytnutého množství dané provozovně. Aktivitu „První pivo je na nás“ mohou podniky uspořádat kdykoli v termínu od 25. května do 7. června podle toho, kdy plánují otevřít a kdy budou na akci pro hosty připraveni. Seznam zapojených hospod naleznete na www.pilsner-urquell.cz v sekci Aktuality.

Do aktivity se zapojí kromě Pilsner Urquell i další značky z portfolia Plzeňského Prazdroje: Gambrinus, Radegast, Velkopopovický kozel, Pilsner Urquell a Excelent.

You may also like...