Peugeot slaví 210. narozeniny, chystá řadu akcí

Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září roku 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu Terre-Blanche (francouzský departement Doubs). Za více než dvě století přešla rodina Peugeot od módní revoluce 19. století – ocelového drátu v krinolínových sukních – k revoluci mobility, s jízdními koly a automobily.

Značku Peugeot tvoří kreativci, inženýři a designéři, kteří již více než dvě století přeměňují normy a vytváří nové standardy mobility. A právě díky spojení talentů a píle těchto lidí se značka Peugeot nepřestala nikdy vyvíjet a posilovat, aby dokázala s jistotou a sebedůvěrou čelit budoucnosti.

Nové logo oslav

Od 24. srpna až do konce letošního roku probíhají oslavy, pro něž , bylo vytvořeno logo věnované 210. výročí značky. Lev jako velvyslanec značky je v logu zobrazen z profilu a pod ním je umístěná šipka. Jedná se o nejstarší existující logo Peugeot (registrované v roce 1858), které symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které značka Peugeot původně vyráběla: pružnost čepele, odolnost zubů a rychlost úderu. Rychlost má evokovat i šipka ve středu znaku. Nápis „210 ans“ (210 let) je odkazem na historii značky, ale také na jejích příštích 210 let. Černobílé barvy loga podtrhují střízlivost a elegantní jednoduchost.

Sloganem mezinárodní kampaně oslav je výraz „2.1.0. Let’s Go“. Jde o odkaz na 210 let trvalé a vyrovnané značky Peugeot, které byly provázeny celou řadou úspěchů. Sdělení „By your side to keep you going“ je určeno zákazníkům, které značka doprovází a podporuje v klíčových okamžicích jejich života. Tato kampaň probíhá prostřednictvím „360°“ komunikace, na televizních kanálech, na internetu, na sociálních sítích, billboardech a v rádiu.

Řada akcí Peugeot

V rámci oslav se koná bezpočet akcí, z nichž je třeba zmínit například to, že vstup do muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux je od 1. září do 31. října 2020 za symbolickou cenu 1 euro. Musée de l’Aventure Peugeot má pro značku klíčový význam, neboť zachycuje dvě století její průmyslové ságy. Nachází se ve francouzském městě Sochaux, historické baště výroby značky Peugeot od roku 1810 po současnost.

Ve dnech 2.–4. října se pak bude v okolí Sochaux konat mezinárodní setkání International Aventure Peugeot Meeting (IAPM). Této výjimečné události, vyhrazené pro členy Aventure Peugeot, se po dobu třech dnů zúčastní 130 posádek s mimořádnými vozy počínaje modelem Peugeot 201 až po Peugeot RCZ. Atraktivní historické i novodobé automobily společně projedou 300 kilometrů rallye v krajině departementu Doubs.

Výhodná nabídka nových vozů

Součástí oslav 210. výročí značky Peugeot jsou od 24. srpna do konce roku také akční nabídky zahrnující výkup ojetého vozu na protiúčet a nabídky financování určené zákazníkům nových vozů.

Text: Bohumil Brejžek
Foto: Peugeot

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...