Spása v době hotelové krize? Řešením může být najmutí specialisty na výnosy
Maximální profit, to je jeden z hlavních cílů podnikatelů při určovaní výnosové strategie. Zatímco velké hotelové řetězce již mají tento proces plně zaběhnutý a standardizovaný ve svých organizačních schématech, menší řetězce a nezávislé hotely nadále bojují vlastními silami s těmito, pro mnohé novými, technologiemi a daty. Právě pro ně může být outsourcing správy výnosů nejlepším řešením a klíčem k úspěchu. Proč vyhledat odborníka v oblasti revenue managementu jsme se zeptali Jaroslavy Šnejdarové ze společnosti Hotels Revenue.
Úspora času a záruka profesionální služby
Pokud vedení hotel svěří správu výnosů do rukou profesionální firmy, nemusí již nikdo ze zaměstnanců dělat každodenní analýzu nekonečných dat, které konzumuje čas a zaměstnanecké kapacity. Vedení se bude moci spolehnout na kvalitu analýzy dat a následných návrhů od expertů, kteří mají znalosti, zkušenosti i adekvátní nástroje. „Firmy v oblasti revenue managementu jsou společnosti, jejíž specializací jsou právě data. Hotel tak získá více času na jiné stěžejní činnosti jako je zlepšování hotelových služeb, péče o zákazníka nebo online reputace. Navíc se nebude muset potýkat s hledáním a následným zaškolováním zaměstnanců pro jednu z nejdůležitějších oblastí podnikání,“ vysvětluje Šnejdarová. Světové trendy jasně ukazují, že v tomto oboru není snadné najít zkušeného profesionála. Externí společnost je tedy tím nejlepším řešením v případě malých řetězců i nezávislých hotelů.
Optimalizace příjmu
Věděli jste, že revenue management je technika spočívající v efektu příčina – následek? To znamená, že čím více zkušeností, tím více znalostí, tím přesnější rozhodnutí. S outsourcingem budete mít po ruce odborníky na řízení příjmů s prokazatelnými zkušenostmi, což je zásadní prvek úspěchu. „Společnost, která spravuje desítky hotelů na své sofistikované platformě má navíc přístup k mnohem více datům než malý nezávislý hotel nebo řetězec,“ objasňuje Šnejdarová. Profesionální společnost v oblasti revenue managementu umožňuje využít své privilegované znalosti trhu k předvídání poptávky a nepromeškat žádnou příležitost ke zvýšení příjmů. Pomáhá tedy hotelům zvýšit příjmy pomocí inovativních technologií, znalostí a zkušeností v reálných případech.
Snížení nákladů na zaměstnance a flexibilita
Externí variabilní náklady zaměřené na výsledky budou vždy mnohem menší a výhodnější než fixní náklady na zaměstnance. Externí společnost se zaměřuje na odvedenou práci v co nejvyšší kvalitě v nejkratším čase, za kterou také nese zodpovědnost, disponuje hned několika odborníky, kteří se doplňují, a investuje do jejích vzdělávání. Navíc outsourcing této služby může hotel kdykoli operativně zrušit.