Společnost BUSHMAN předala šek na 163 tisíc korun Zoo Praha. Peníze se využijí jako pomoc organizacím v Austrálii

Značka BUSHMAN na konci roku předala pražské zoo šek na 163 tisíc korun. Dosavadní výtěžek z prodeje triček HELP AUSTRALIA poputuje na sbírku „Pomáháme jim přežít“ určenou na podporu ochrany přírody a ohrožených druhů zvířat v Austrálii.

Výkonný ředitel společnosti BUSHMAN Petr Hulec a ředitel pražské zoo Miroslav Bobek

Již téměř rok nabízí značka BUSHMAN k prodeji trička HELP AUSTRALIA. Impulzem byly ničivé požáry, které Austrálii postihly naposledy před rokem, proto putuje 300 korun z každého prodaného trička na sbírku Zoo Praha „Pomáháme jim přežít“. Sbírka je určena na pomoc vybraným organizacím v Austrálii, které přispívají k ochraně přírody a ohrožených druhů živočichů.

Dosavadní výtěžek ve výši 163 tisíc korun předali zástupci značky BUSHMAN pražské zoo 18. prosince loňského roku. „Je nám ctí podpořit australské projekty právě prostřednictvím pražské zoo. Jednak proto, že s ní spolupracujeme dlouhodobě při dodávkách zaměstnaneckých uniforem, a také proto, že nápad na vznik značky se zrodil před více než 22 lety právě v australské buši,“ říká výkonný ředitel značky BUSHMAN Petr Hulec.

Zoo Praha se doposud na pomoc Austrálii podařilo získat neuvěřitelných 23 milionů korun. Část těchto prostředků byla poskytnuta na léčení zvířat bezprostředně postižených požáry, zejména koalů,“ přibližuje zacílení sbírky a pomoc ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek. „Další finance pak putovaly na ochranu ohrožených druhů původní fauny, jejichž situaci požáry ještě zhoršily, zde jde například o výskyt paropuch corroboree a vakoplchů trpasličích, či na podporu vybraných chráněných území.“

Zoo Praha spolupracuje s organizacemi: Zoos Victoria, Adelaide Zoo, Kangaroo Island Land for Wildlife, WIRES a Mt Rothwell, Australian Ecosystems Foundation, Secret Creek Sanctuary a University of New South Wales.

Na snímku zleva výkonný ředitel společnosti BUSHMAN Petr Hulec, ředitel pražské zoo Miroslav Bobek, B2B manažer značky BUSHMAN Vlastimil Zajíček, marketingová ředitelka společnosti BUSHMAN Jana Lenková a odborný poradce pro marketing a PR pražské zoo Vít Kahle. 

Již 1. prosince předala pražská zoo značce BUSHMAN ocenění Divoký Richard mimo jiné i za podporu zmíněné sbírky prostřednictvím triček HELP AUSTRALIA. BUSHMAN nabízí trička svým zákazníkům i nadále a výtěžek ve výši 300 korun z každého prodaného kusu putuje na konto sbírky „Pomáháme jim přežít“ stejně jako doposud.

Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...