Úspěšný reklamní spot pivovaru Bernard režíroval Jiří Mádl

„Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,“ představuje sdělení televizního spotu Rodinného pivovaru Bernard spolumajitel Stanislav Bernard. Spot zaujal v mnoha ohledech. Je černobílý, netradičně dlouhý, tichý, zpracovaný filmovým způsobem. Vůbec se v něm neobjeví pivo. A vzal lidi za srdce. Do pivovaru denně chodí reakce, stovky jich jsou na sociálních sítích, chodí e-maily, telefonují. Reakce bývají dojemné, naše nové sdělení diváky potěšilo, podpořilo, mnohdy jim i pomohlo v těžkých životních chvílích. Lidé nám píší třeba i to, že reklamy přeskakují, ale na náš spot se dívají do konce.

Vždy nám nejlíp fungovalo, když jsme vyjadřovali naše vnitřní přesvědčení a to, co cítíme. V tom je mnohem víc, než jen reklamní tvrzení. Náš poslední spot jde od srdce k srdcím, a když si procházím reakce ať už na sociálních sítích, nebo ty, které dostáváme mailem, telefonicky nebo osobně, vím, že jsme zvolili správnou cestu,“ říká spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard.

Nové poselství Rodinného pivovaru Bernard dosud oslovilo více než milion lidí na facebookové stránce pivovaru, má desítky tisíc sdílení na sociálních sítích, stovky reakcí, další desítky tisíc zhlédnutí jsou na síti YouTube. V televizi spot vidělo více než 7,5 milionu lidí.

Spot Rodinného pivovaru Bernard bude na obrazovkách České televize do konce dubna, na sociálních sítích ale bude kolovat tak dlouho, dokud bude diváky oslovovat a budou si ho sdílet. „Už za první dva dny spot sdílelo tisíc lidí z naší facebookové stránky a pokračuje to dál a dál. Naplňuje se tak naše očekávání, že spot má potenciál se šířit spontánně. A protože je naše sdělení univerzální, rozumí mu každý a video je beze slov, šíří se i v zahraničí. Proto jsme připravili překlady našeho sloganu, který se objevuje jako text v závěru videa a publikovali jsme několik jazykových verzí,“ dodává marketingový ředitel pivovaru Tomáš Lipták.

Autorem námětu a scénáře je Jiří Mádl, který spot i režíroval. Natáčení probíhalo v únoru na více místech. Režisér měl při tvorbě od pivovaru volnou ruku, jedním z mála požadavků pivovaru bylo, aby ve spotu byl určitě vidět Humpolec. Ve městě štáb vybíral z více lokací, nakonec padlo rozhodnutí pro Horní náměstí. Humpolecká scéna, ve které se setkávají dvě ženy na zastávce autobusu, se odehrává v dešti, proto bylo nutné zajistit cisternu s vodou, také pronajmout autobus z jihlavského dopravního podniku, nebo na radnici vyjednat zábor veřejného prostranství. A bylo nutné zajistit komparz, v tomto případě deset cestujících, které zahráli kolegyně a kolegové z pivovaru.

„S Tomášem a Standou jsme si jednoho dne řekli, že do budoucna chceme spolupracovat. Čas nazrál asi po roce, když jsem si na pumpě koupil jejich pivo a chvilku si ho prohlížel. Z tý flašky šla zvláštní velkorysost a gentlemanská elegance. Chtěl jsem tomu přizpůsobit jejich spot,“ vzpomněl si Jiří Mádl na impuls pro další kroky. 

Foto: archiv pivovaru

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...