Žabka a Bolt Food dneska spouští online nákup potravin, doručí ho do 60 minut od objednání

Obchodní síť prodejen Žabka a aplikace Bolt Food umožní od dnešního dne nákup potravin online. Vybrané zboží následně doručí do 60 minut od objednání. Jedná se o první službu dovozu potravin s okamžitým doručením v České republice. Jeho předání bude probíhat bezkontaktně. Služba bude zatím dostupná na území Prahy.

Zákazníci mají od dnešního dne o jednu možnost online nákupu potravin navíc. Od pátku spouští tuto službu obchodní síť prodejen Žabka ve spolupráci s aplikací Bolt Food. Spojení oblíbeného formátu obchodů s přední evropskou přepravní platformou nabízí zajímavé řešení pro rychlé nákupy. „Společnost Bolt nás oslovila s možností propojení online nákupů potravin. My máme portfolio potravin a Bolt zase platformu, přes kterou si zákazník může objednat potraviny domů či do kanceláře. Logicky se toto spojení nabízí a služba skvěle doplní naši stávající nabídku,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.

Bolt Food je díky spolupráci s řetězcem Žabka první službou v ČR, která nabízí okamžité doručení potravin. Jsme rovněž první službou, kde zákazník může v aplikaci sledovat celý proces objednávky. Aplikace průběžně upozorňuje, jakmile Žabka objednávku přijme, nákup připraví i jakmile jej převezme kurýr. V aplikaci je díky GPS zobrazena aktuální poloha kurýra a zákazník tak přesně ví, kde se kurýr nachází a kdy nákup dorazí, dodává Roman Sysel, regionální manažer Boltu pro střední Evropu.

Samotnou objednávku uskuteční zákazník přes aplikaci Bolt Food, ve které si vybere produkty z nabídky obchodů Žabka. Nákup uhradí zákazník online při objednání. V rámci pilotu je k dispozici na 250 produktů, konkrétně z nabídky pečiva, masných výrobků a lahůdek, kávy a čajů, mléčných výrobků, cukrovinek, nápojů, stejně jako z drogerie a kosmetiky. Počítá se s tím, že se sortiment bude nadále rozšiřovat. Objednávka je následně v co nejkratším čase přichystaná v nejbližším obchodě. Jakmile je nákup připraven, posílá se automaticky zpráva kurýrovi, který ho přijíždí vyzvednout a ihned ho doručuje zákazníkovi. Celý proces od objednání nebude trvat déle než 60 minut, což zároveň bude největší konkurenční výhoda této služby.

Doručování bude probíhat v okruhu tří kilometrů od spolupracujícího obchodu. Služba cílí především na zákazníky v blízkosti prodejen Žabka, kteří na nákup v obchodě nemají čas, do obchodu vůbec nechtějí nebo jsou hendikepovaní. V pilotní fázi poběží na sedmi pražských obchodech a následně by se měla rozšířit na většinu sítě Žabka především v Praze a okolí.

V rámci úvodního týdne spuštění služby je navíc doprava nákupu zdarma. Obchodní síť prodejen Žabka momentálně provozuje v Česku 113 obchodů.

Aplikace Bolt Food byla v Praze spuštěna ve středu 8. 4. Uživatelům nabídla možnost objednat si jídlo z restaurací jako KFC, Burger King, Kolkovna nebo Potrefená husa. S její pomocí si lze objednat také dovoz pekařských výrobků, cukrovinek nebo květin. Postupně jsou do aplikace přidávány další restaurace a obchody, ze kterých si lze objednat dovoz hotových jídel nebo čerstvých potravin.

Aplikace Bolt, dříve známá jako Taxify, je přední evropská přepravní platforma, která se snaží o to, aby doprava ve městě byla jednodušší, rychlejší a spolehlivější. Bolt má více než 30 milionů uživatelů ve více než 35 zemích po celém světě. Více informací zjistíte na www.bolt.eu.

You may also like...