K-Classic společnosti Kaufland se stala již počtvrté Nejdůvěryhodnější značkou

Nejdůvěryhodnější značkou v kategorii privátních značek se stala K-Classic, nejstarší a nejsilnější privátní značka obchodního řetězce Kaufland, která letos oslavila 10. výročí na českém trhu. Patří tak mezi 70 nejdůvěryhodnějších značek České republiky roku 2020, které byly začátkem listopadu vyhlášeny v rámci programu skupiny Atoz Marketing. „Spotřebitelská důvěra je jedna z nejdůležitějších hodnot každé značky. Proto jsme opravu rádi, že naše pilotní privátní značka K-Classic, která nabízí více jak 1 400 produktů ve stálém sortimentu, opět zabodovala,“ dodává Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

K-Classic, svoji první privátní značku, představil Kaufland v roce 2010. Je základním kamenem filozofie vlastních značek tohoto velkého řetězce, kterých má nyní již více než 40, a nabízí kvalitu za příznivou cenu. K-Classic zahrnuje produkty napříč celým sortimentem, od čerstvých potravin, drogerie, čisticích prostředků po oblečení. „Kvalitu dokládají i další produktová ocenění, například Česká chuťovka nebo umístění K-Classic produktů na předních místech v uznávaném spotřebitelském časopisu dTest. Letos v dTestu bodovalo trvanlivé polotučné mléko, řepkový olej, vlašské ořechy nebo čokoládová zmrzlina,“ uvádí Renata Maierl.

Program skupiny Atoz Marketing je spojen s rozsáhlým průzkumem zaměřeným na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a obchodních sítí. V rámci letošního ročníku soupeřilo o titul Důvěryhodná značka téměř 700 značek v 76 kategoriích a hlasovalo 4000 spotřebitelů. Je to jedna z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás a je realizovaná ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen. Průzkum také ukázal, že Češi jsou velmi konzervativní a zvolili přibližně 75 % stejných značek jako před rokem.

Foto: Kaufland

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...