Legendární značka zmrzlin Polárka bude hitem letošního léta

Značka zmrzlin Polárka se vrátila na scénu před dvěma lety a od té doby její popularita strmě stoupá. Letošní rok své milovníky překvapí hned několika novinkami. Značka Polárka Zorba, jogurtová zmrzlina, bude nově i na dřívku, a to v oblíbené kombinaci jogurtu a ovoce. Vyzkoušejte jemnou chuť smetanového řeckého jogurtu ve spojení s pyré z jahod, malin, ostružin a borůvek. Zmrzlina je navíc zalitá lahodnou jogurtovou polevou s kousky lesního ovoce.

Hlavní hvězdou novinek se stane Polárka Filmová s příchutí slaného karamelu a popcornu v rodinném balení. Tato krémová zmrzlina snoubí chuť popcornu a slaného karamelu, navíc je doplněná o karamelové plátky. Užijte si váš oblíbený film s tou správnou zmrzlinou. Nově budou moci ochutnat milovníci ledového osvěžení i Polárku Romaneto, krémovou zmrzlinu s vanilkovou příchutí, zdobenou křupavou polevou. A Polárku Oblížek mražený krém s příchutí donutu, který je polit růžovou polevou s barevnými cukrovými kousky. Chybět nebudou ani zmrzliny Eňo ňuňo nebo Lážo Plážo. Výrobky Polárka se na trhu objevovaly nepřetržitě od svého založení až do roku 1989, ale i po něm. Ovšem ne v takové míře, jako dříve. V roce 2018 prodělala značka Polárka velký comeback a dostala zbrusu novou tvář. Došlo k inovaci loga, kde i nadále zůstala ve znaku původní ikona – medvědice Polárka. Polárka ale nabídla zákazníkům i zcela nové výrobkové řady a představila celou řadu nejrůznějších zmrzlinových dobrot. Díky zájmu zákazníků v tomto trendu značka Polárka i nadále pokračuje.

Polárku Filmovou jsme chtěli uvést na trh ve velkém stylu, za světel reflektorů,“ uvádí Martin Kincl, marketingový ředitel značky Polárka. „Přestože to současná situace zcela neumožnila věřím, že si všechny novinky uváděné na trh v letošním roce, najdou své publikum. Podobně jako tomu je u ostatních produktů.  Vystihnout chutě zákazníků není vždy zcela jednoduché. Doposud ale ocenili všechny novinky. Loňské léto vedla zcela jednoznačně příchuť Polárka Zorba nanuk s medem a mandlemi,“ dodává Martin Kincl

Romaneto

Velkým milníkem pro Polárku byl rok 2018, kdy její výrobu obnovila rodinná firma ALIMPEX FOOD a.s., a po letech odmlky znovu vrátila na pulty obchodů. Svůj název dostala Polárka po úplně prvním mláděti ledního medvěda, kterého se kdy v ZOO celosvětově podařilo odchovat až do dospělého věku. To se povedlo v pražské ZOO. Medvědí mládě bylo v té době velmi populární a stalo se jedním ze symbolů pražské zoologické zahrady. Pražské mrazírny proto využily její ohromné popularity a začaly v roce 1949 do obchodů dodávat zmrzlinu s jejím jménem i obrázkem. Polárka se tak stala dodnes užívaným synonymem pro zmrzlinu, i když od jejího vzniku uplynulo již více než 70 let.

Firma ALIMPEX FOOD a.s. je společností zabývající se zejména velkoobchodem a distribucí čerstvých, mražených a nechlazených potravin. Od roku 2000 zahrnula firmy do svých aktivit logistické a distribuční služby. Tyto aktivity prošly rychlým vývojem, jak z hlediska sortimentu, tak i obratu a katalogová nabídka obsahuje více než 7000 položek výrobků.

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...