Non-stop obchody Billy na čerpacích stanicích OMV

Síť čerpacích stanic OMV a obchodní řetězec Billa zahajují nový formát spolupráce v České republice. Společně představují další prodejní kanál pro čerstvé potraviny – obchod Viva Billa. První obchod Billa Viva otevřeli oba partneři v polovině září na čerpací stanici Strakonická u pražské Chuchle. Prodejna vítá zákazníky v kompletně novém a jasně rozpoznatelném stylu včetně speciálně navrženého loga na totemu. Do konce letošního roku přibydou v Česku další tři obchody – jeden v Praze a další v Písku a Karlových Varech. Následně si obě společnosti chtějí model spolupráce vyhodnotit, případně upravit sortiment či cenotvorbu a v případě, že se kooperace osvědčí, tak budou síť Viva Billa v rámci čerpacích stanic OMV dále rozšiřovat. Některé obchody tohoto typu již Billa otevřela, například na Slovensku. Podobnou spolupráci má také s firmou Shell.

Široká a kompletní nabídka

Sortiment obchodu Viva Billa zahrnuje položky ze stálé nabídky řetězce. V nabídce zákazníci naleznou na 1.100 položek včetně privátních značek obchodního řetězce. Prodejní ploše dominuje velký chladicí „ostrov“ s nabídkou čerstvých potravin. Sortiment obchodu zahrnuje osvědčené položky ze stálé nabídky řetězce Billa včetně čerstvého ovoce, zeleniny, uzenin, sýrů či nápojů, křupavého pečiva i drogerie.  Potravinami bude Billa čerpací stanice OMV zavážet třikrát týdně a to přímo z centrálního skladu v Modleticích u Prahy. Zákazníci naleznou ve stálé nabídce i kompletní sortiment žádaných a čerstvě připravovaných sendvičů a dalšího občerstvení OMV včetně oblíbené fairtrade kávy z čerstvě mletých zrn. Interiér pak doplní nepostradatelná relax zóna pro řidiče na cestách v duchu konceptu OMV Viva.


Cenová nabídka většinou nezklame

Pro úspěch je samozřejmě důležitá cenová hladina nabízeného zboží, protože čerpací stanice obecně představují jednu z nejdražších možností, jak si něco koupit. V tomto směru je koncept Viva Billa o poznání lepší, neboť se snaží držet ceny v pásmu mezi běžnými cenami v obchodech Billa a vysokými cenami na pumpě. Při prvním reálném porovnání můžeme potvrdit, že některé položky z nabídky jsou cenově přijatelné – platí to zejména u čerstvého pečiva či některých nápojů. Na druhou stranu jsme v regálech nalezli i zboží, o jehož prodejnosti za uvedené ceny máme velké pochybnosti. Zářným příkladem jsou okurky Znojmia za 117 Kč.

Společný cíl

„Zastávka na čerpací stanici dostává úplně nový rozměr, který jistě uvítá každý zaneprázdněný řidič na cestách,“ říká generální ředitel společnosti OMV Daniel Vasilache. Obdobně hodnotí zahájení projektu Viva Billa generální ředitel Billy Liam Casey, když říká, že „kvalitní a čerstvé potraviny zákazníci požadují jako standard, a to kdekoliv je nakupují. Nyní společně přinášíme tento standard i na čerpací stanice OMV, kde si zákazníci snadno a rychle pořídí svůj každodenní nákup, jako kdyby zavítali do jakékoliv z našich prodejen.“

Text a foto: Bohumil Brejžek

You may also like...