Nová jarní reklamní kampaň „Zahrada na útěku“ společnosti Hornbach
Společnost Hornbach ve spolupráci s německou agenturou Heimat představuje kampaň, která má zahájit novou zahradní sezonu. Ústředním prvkem dosud inscenačně nejbohatší jarní komunikace Hornbachu je bláznivý spot v délce až 2:14 minut ukazující, co všechno se může přihodit, když se zahrada na jaře zanedbá. Ta totiž autem majitele domu vyrazí na cestu do nejbližšího marketu Hornbach sama. Nelze se pak divit, že po sobě cestou zanechává chaotickou spoušť zahrnující „ilegální“ závody aut nebo zvracející keře.
Kampaň pod heslem „Vyraž do HORNBACHU. Dřív než tvoje zahrada.“ bude přítomná na všech kanálech, počínaje venkovní reklamou až po sociální média. Startuje spoty odkazujícími na film v celé jeho délce na digitálních kanálech. Verze spotů o délce 45 a 30 vteřin budou vysílány v klasické TV a budou ke shlédnutí i v kině. Jinak než v dřívějších kampaních, sází na spin-offy jakožto inscenaci. Jako doplněk kampaně slouží i krátké série spotů „V zákulisí“, třídílné „Děsivé příběhy“, nebo také spot na téma trvale nízkých cen v marketu HORNBACH.
„Každá nová kampaň pro nás představuje nový závazek přidat do knihy značky HORNBACH novou, pozoruhodnou kapitolu pro zákazníky“, říká Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodní marketingové komunikace společnosti HORNBACH. „V jádru vždy projektový stavební market ale v nečekaném a svěžím obalu.“ HORNBACH toho dosahuje mimořádnou ale přiměřenou kvalitou obrazu a hudby. Jestliže tón poslední kampaně „To není špatně. Protože je to od tebe.“ určovala variace na Johanna Sebastiana Bacha, pro nové spoty je extra složený song, který ve stylu hair-metalových stylu 80. let propůjčuje rostlinám na útěku hlas. Kdo se důkladně zaposlouchá, dokáže v textu dešifrovat dokonce i konkrétní požadavky rostlin.
Tvůrčí tým kampaně
S odhlédnutím od dalších výzev vyvolaných pandemií koronaviru, je nutné konstatovat, že produkce takto komplexní kampaně představuje ambiciózní počin. Pod vedením Moritze Merkela (Stink Berlin) režii vedl švédský kolektiv Traktor. Odpovědnost za práci s kamerou měl Dán Anthony Dod Mantle (mimo jiné oceněný Oskarem za „Milionáře z chatrče“). Střih na dálku řídil Rick Russel z londýnského studia Final Cut. Song byl napsán a vyprodukován nahrávacím studiem Finger Music & Sound Design v Londýně.
Název kampaně: „Zahrada na útěku“
Název spotu: „Vyraž do HORNBACHU. Dřív než tvoje zahrada.“
Média (mezinárodně): Kino, TV, venkovní reklama (18/1, CLP, DOOH, Ambient), Social Media, POS, rozhlas, internetové stránky, bannery
Oficiální start kampaně je 26. března, kdy bude spuštěn hlavní spot. Další videa budou postupně následovat v průběhu dubna.
Spot ke shlédnutí – youtube.com/hornbach