Slavia pojišťovna připravila nová videa o cestování v zimě

Cestování do ciziny není výsadou pouze letních měsíců. Statisíce Čechů, kteří se každoročně vydávají na zahraniční sjezdovky anebo míří do vyhřátých letovisek k rovníku či na jižní polokouli, mohou inspirovat dva nové spoty Slavia pojišťovny zaměřené na cestovního pojištění. Vznikly v úzké spolupráci s produkcí AD-Sound a určené jsou především pro on-line média a na sociální sítě. Diváky zavedou jak na hory, tak k moři.

Obě videa si můžete prohlédnout LETO a ZIMA

Zimní dovolená je často spojena s dobrodružstvím a sportovními aktivitami, a proto jsme se v našich zimních spotech rozhodli upozornit na některé aktivity, jež si cestovatelé mohou vyzkoušet už během nadcházejících měsíců,“ vysvětluje marketingový ředitel Slavia pojišťovny Ondřej Svoboda. „Bez ohledu na to, zda pojedou jenom stovky kilometrů do zimních lyžařských středisek nebo poletí několik hodin na vyhřáté pláže,“ doplňuje Svoboda a upozorňuje na to, že na konci obou spotů navíc diváci uvidí kód, kterým si své cestovní pojištění u Slavie mohou v zimní sezóně zlevnit o 20 procent.

Důraz na tento segment klade Slavia pojišťovna také proto, že během prvních tří kvartálů roku 2023 se zájem o její cestovní pojištění zvýšil o 40 procent a zima je pro ni tedy výzvou. Letní prodeje jí tradičně kulminovaly v červenci a srpnu, letos však s netradičním výsledkem. Během těchto měsíců totiž uzavřela o 60 procent smluv víc než ve stejném období o rok dříve. Přispěl k tomu mimo jiné i široký výběr krytí pojistných událostí u léčebných výloh.

Základem každého cestovního pojištění je pojištění léčebných výloh, které pojišťovna nabízí s limity od 3,5 milionu do 20 milionů korun. Ten, kdo cestuje na druhý konec světa, si zvolí dvacetimilionový limit, a přesto v něm stále bude mít slušnou rezervu pro případ, že se mu v cizině něco přihodí. A kdo vyráží pouze do vedlejší země, je pro něho více než třímilionový limit také ideální. „Snažíme se najít alternativu pro klienty, kteří nechtějí vydávat třeba 1500 korun za bezlimitní pojištění, když mohou zaplatit pouze polovinu za pojištění s dvacetimilionovým limitem a jinak stejnými parametry,“ říká ředitel alternativní distribuce ve Slavia pojišťovně Ladislav Bělina.

Nejvíce klientů si cestovní pojištění už tradičně pořizuje na internetu, kde se Slavia díky své velikosti a z toho vyplývající pružnosti pohybuje jako ryba ve vodě. Spolupracuje navíc se všemi srovnávači, které u nás působí a díky tomu lidem nabízí na této transparentní platformě maximální šířku výběru a porovnávání nabízených služeb. Během loňského roku vyrazilo do zahraničí 5,3 milionu Čechů a zimní měsíce si pro dovolenou zvolilo více než půl milionu cestovatelů.

You may also like...