Toyota během pandemie zvýšila počet registrací, chystá se na otevření salonů

Toyota registrovala během listopadu 891 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o devět procent více než loni. I přes uzavřené pobočky se firmě podařilo uzavřít 565 nových objednávek. Pro komunikaci se zákazníky Toyota využívala virtuální showroom a možnost objednání testovacích jízd online, které zprostředkovaly prohlídku vozu desítkám zákazníků. Stejné služby mohli využít i zájemci o značku Lexus.

V současnosti se všechna dealerství Toyota i Lexus připravují na čtvrteční otevření autosalonů, která proběhnou za již standardních hygienických opatření, jako jsou roušky, dezinfekce, a v rámci individuálního přístupu prodejců. Nicméně on-line nástroje budou prodejci i nadále využívat.

„Virtuální showroom poběží dále. O online nástroje byl zájem, i během lockdownu se nám podařilo udržet zájem na webu a stahování ceníků na stejné úrovni jako před druhou vlnou. Počítáme, že to vše se spolu s aktuální akční nabídkou a rostoucí oblibou našich modelů odrazí v dalším růstu prodejů,“ uvedl generální ředitel Toyota a Lexus ČR Martin Peleška.

I letos se Toyotě daří zvyšovat tržní podíl. Proti loňsku se již posunula z osmého místa na pátou příčku. V Top 5 hodlá uzavřít i celý letošní rok. 

I přes růst nákladů a výkyvy kurzu koruny Toyota v tuto chvíli neplánuje další zvyšování cen. V prvním čtvrtletí příštího roku naopak plánuje na trh uvést celou řadu novinek, mezi nimi zejména nový Hilux, poprvé v Evropě SUV model Highlander, oblíbenou Toyotu RAV4 v provedení plug-in nebo novou druhou generaci vodíkového vozu Mirai, která by se díky prvním vodíkovým čerpacím stanicím měla konečně dostat také na český trh.

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...