Zmrzlina Polárka v letošním roce slaví sedmdesát let od svého založení

V letošním roce to je již sedmdesát let, co byla značka Polárka založena. Velkým milníkem pro Polárku byl již rok minulý, kdy její výrobu rodinná firma Alimpex FOOD a.s. obnovila a po letech odmlky znovu vrátila na pulty obchodů. Svůj název dostala Polárka po úplně prvním mláděti ledního medvěda, kterého se kdy v ZOO celosvětově podařilo odchovat až do dospělého věku. To se povedlo v pražské ZOO. Medvědí mládě bylo v té době velmi populární a stalo se jedním ze symbolů pražské zoologické zahrady.

Pražské mrazírny proto využily její ohromné popularity a začaly v roce 1949 do obchodů dodávat zmrzlinu s jejím jménem i obrázkem. Polárka se tak stala dodnes užívaným synonymem pro zmrzlinu, i když od jejího vzniku uplynulo již 70 let. Letošní jubilejní rok obohatí sortiment Polárky o novinky v podobě Smoothie jahoda-banán, Lážo Plážo, Hogo Fogo tripple pomeranč, Hogo Fogo tripple čokoláda nebo Zorba jogurtová zmrzlina s medem a mandlemi na dřívku.

 „Přestože jsme v loňském roce uvedli Polárku na trh poměrně později, než je pro trh zmrzlin obvyklé,  zaznamenali jsme velký úspěch mezi spotřebiteli. Polárka je zkrátka známá a velice oblíbená,“ uvádí  Martin Kincl, marketingový ředitel značky Polárka. „Přestože se jedná o tradiční značku, zavedli jsme řadu inovací, jak v recepturách, tak grafice, aby Polárka měla co nabídnout všem generacím,“ dodává Martin Kincl.

Výrobky Polárka se na trhu objevovaly nepřetržitě od svého založení až do roku 1989, ale i po něm. Ovšem ne v takové míře, jako dříve. V roce 2018 prodělala značka Polárka velký comeback a dostala zbrusu novou tvář. Došlo k inovaci loga, kde i nadále zůstala ve znaku původní ikona – medvědice Polárka. Polárka ale nabídla zákazníkům i čtyři nové výrobkové řady a představila celou řadu nejrůznějších zmrzlinových dobrot.

Foto: Petr Brodecký

Letošní rok 2019 uvede Polárka tyto novinky:

DUO vanilka-kakao
Zmrzlina DUO vanilka-kakao spadá do retro řady. Graficky navazuje na původní grafiku zmrzlin Polárka. Hlavním motivem celé řady je Eskymačka, která byla tolik typická i pro původní obaly této značky. Stejně tak i zmrzliny v této řadě jsou tradiční. 

Smoothie jahoda-banán
 protože popularita smoothie je stále větší. A tak není divu, že tento trend dorazil i do světa zmrzlin. Značka Polárka již v loňském roce přišla se dvěma příchutěmi v této řadě a v letošním roce se ji rozhodla doplnit o novinku plnou ovocné chuti.

Lážo Plážo
Značka Polárka přichází s letní novinkou, která okouzlí svou křehkostí. Jedná se o největší sandwich na trhu s klasickou recepturou oblíbené ruské zmrzliny vylepšený o lahodnou čokoládovou sušenku.

Hogo Fogo tripple pomeranč
Řada Hogo Fogo tripple se v letošním roce rozroste o dvě unikátní příchutě.  První z nich je prémiová pomerančová zmrzlina s trojitou polevou a pomerančovým toppingem uprostřed.

Zorba jogurtová zmrzlina s medem a mandlemi na dřívku
Značka Polárka po loňském úspěchu rozšiřuje řadu Zorba o další lahodnou novinku. Tentokrát si smetanovou chuť řeckého jogurtu lze vychutnat i na dřívku a to v podobě Zorby jogurtové zmrzliny s medem a mandlemi.

Zorba se smetanovým jogurtem lesní ovoce – 500 ml
Zmrzliny Polárka Zorba v rodinném balení letos obohatí svoji řadu také o příchuť lesního ovoce.

You may also like...