Česká pošta vsadila na vozy Peugeot. Největší zakázka francouské automobilky v ČR v její historii

Peugeot v ČR dokončil realizaci rekordní fleetové zakázky, v jejímž rámci dodal České poště 1089 vozů. Veškerá vozidla byla dodána prostřednictvím leasingové společnosti Arval formou operativního leasingu.

Většina z dodaných vozů se řadí do kategorie lehkých užitkových vozů (LCV), což významným způsobem přispělo k tomu, že Peugeot získal průběžné prvenství na českém trhu těchto vozidel s předpokladem zakončit rok 2020 jako nejprodávanější značka užitkových vozů v ČR.

Obchodní spolupráce mezi českým zastoupením značky Peugeot a Českou poštou započala už v roce 2013 podpisem smlouvy o dodání 400 užitkových vozidel Boxer a Partner. V následujících letech se Peugeotu podařilo zvítězit v dalších výběrových řízeních, což mu zajistilo pokračování dodávek i pro následující roky.

Peugeot Boxer, Furgon a Rifter

Letošní zakázka ovšem rozsahem dalece předčila objemy minulých let. Nejvíce se na ní podílel dlouhodobě nejprodávanější užitkový vůz v ČR Peugeot Boxer s počtem 521 kusů v provedení Furgon L2H2. Následoval ho Peugeot Partner s 400 kusy a současně se stal v rámci značky Peugeot vozem s největším meziročním nárůstem (+149 procent za prvních deset měsíců roku). Trojici modelů doplnil Peugeot Rifter se 168 kusy. Veškeré vozy byly dodány v rámci jediné zakázky a za stejných podmínek – pro všechna vozidla byla uzavřena servisní smlouva nejvyšší úrovně Optiway Servis, která byla pro klienta přizpůsobena na míru dle jeho specifických potřeb. Profesní požadavky klienta byly zohledněny i v rámci postprodukčních úprav, které provedla firma Gefco, jako je například zabezpečení ochrany nákladového prostoru, montáž zadní parkovací kamery či polep ve firemních barvách, jimž nově dominuje bílá se žlutými prvky. 

 Úspěšná realizace

Tato zakázka pro nás byla obrovskou výzvou. Nejen z hlediska objemu, ale také vzhledem k okolnostem a překážkám, kterým jsme museli čelit, jako odstávky výroby, omezení v přihlašování vozů, ztížené podmínky pro dopravu atd. ,“ uvedl vedoucí fleetového prodeje Lukáš Hošek a dodal: „Pracovali jsme pod silným časovým tlakem a vynaložili velké úsilí, abychom dostáli našim obchodním závazkům. Jsem nesmírně rád, že se nám to podařilo. Tento úspěch potvrdil flexibilitu značky Peugeot a její schopnost efektivně realizovat skutečně velké projekty.

Text: Bohumil Brejžek
Foto: archiv Peugeot

Print Friendly, PDF & Email

You may also like...