Karta LemonPay vyrostla o 34 procent, je fenoménem u malých a středních firem

Loňský rok byl pro českou benefitní kartu pro zaměstnance silně prorůstový. Oproti roku 2021 vyrostla o 34 %, novými klienty se stali nejčastěji malé a střední firmy s vysokým důrazem na portfolio benefitů nebo jednotnou správu bez složité administrace. „Řada klientů k nám přechází z konceptu stravenkového paušálu. Také v letošním roce plánujeme významně růst a představíme řadu novinek,“ prohlásil Zoltán Finta, obchodní ředitel LemonPay.

LemonPay je elektronická karta, která si dokáže pamatovat několik peněženek zároveň, je akceptována všude, kde mají platební terminál, nabízí řadu výhod a ulehčuje správu zaměstnavateli. V roce 2020 se český fintechový projekt propojil s Gusto Kartou a dostal se tak mezi největší hráče benefitních a stravenkových karet. A růst očekává také v letošním roce. „Zvýšená míra inflace, rostoucí náklady a větší tlak na zaměstnance měl za efekt zvýšení zájmu o ekonomickou povahu odměňování pomocí hrubé  mzdy a benefitů,“ dodal Finta.

LemonPay se tak často stává první volbou hlavně u firem, kde existuje předpoklad na vyšší zájem o příspěvky na služby a produkty. „V minulém roce byl velký zájem o zaměstnanecké příspěvky na dioptrické brýle, služby fyzioterapeutů, zdravotnické pomůcky, speciální výživy, ale také péči o duševní a fyzické zdraví,“ upřesnil obchodní ředitel LemonPay.

Důraz na příspěvky například na školku nebo palivo se dá čekat také pro letošní rok. Samozřejmostí jsou poté obědy. „Aktuální situace vplývá pro firmy v Česku různě. Celých 12 % klientů avizuje pro rok 2023 propouštění a optimalizaci pracovních míst. Naproti tomu 21 % firem plánuje zavést nové benefity a rozšířit schéma poskytovaných výhod, jelikož kvalifikovaná pracovní síla a loajální zaměstnanci se stávají klíčovou devízou u firem produkující vyšší přidanou hodnotu,“ prohlásil Finta z LemonPay.

You may also like...